Inspirujące rozwiązania marketingowe Ricoh na B2B Marketing ExpoPoprzedni artykuł 

Ricoh po raz pierwszy jako wystawca weźmie udział w B2B Marketing Expo. Firma zaprezentuje zaawansowane oprogramowanie pozwalające zwiększyć efektywność oraz usprawnić zarządzacie dystrybucją wydruków.

"Ricoh kontynuuje prace nad połączeniem świata e-marketingu opartego na danych i druku personalizowanego. B2B Marketing Expo to doskonała okazja aby spotkać się z przedstawicielami różnych branż oraz porozmawiać o tym, dlaczego firmy powracają do direct mailingu” – powiedział Erwin Busselot, Business Innovations & Solutions Director, Commercial Printing, Commercial and Industrial Printing Group, Ricoh Europe.

„Według danych zebranych przez Royal Mail, aż 92% spersonalizowanych przesyłek reklamowych jest otwieranych przez ich adresatów, a 48% dorosłych w Wielkiej Brytanii podejmuje działania zakupowe po zapoznaniu się z treścią przesyłki. Direct mailing osiąga również wyższy zwrot z inwestycji niż marketing internetowy. Wydruk personalizowany okazuje się być bardzo skutecznym sposobem angażowania odbiorców, szczególnie w wielokanałowych kampaniach” – dodaje Busselot.

Innowacyjne możliwości zostaną pokazane na B2B Marketing Expo na urządzeniach serii Ricoh Pro™ C7100X, które pozwalają na dokładne dopasowanie parametrów wydruku i uzyskanie wyższej jakości odwzorowania obrazu. Co więcej, system Ricoh zapewnia możliwość druku na różnorodnych podłożach, m.in. moletowanych, a piąta stacja na biały, przezroczysty lub neonowo żółty i różowy toner pozwala na realizację niestandardowych, przykuwających wzrok, efektownych projektów.

W strefie Ricoh zaprezentowane zostanie również oprogramowanie marketingowe producenta, w tym MarcomCentral, które pozwala centralnie zarządzać zasobami marketingowymi, aby zapewnić kontrolę nad zbieranymi danymi. Przedstawiciele Ricoh pokażą także aplikację Clickable Paper.

Konferencja poświęcona sprzedaży i marketingowi odbędzie się w Londynie, w dniach 21-22 marca i ma przyciągnąć ponad 10 tysięcy odwiedzających.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności