Agfa podsumowuje targi Fespa 2018: duże zainteresowanie nowym ploterem Jeti Tauro H3300 LEDPoprzedni artykuł 

Z myślą o polskich klientach na stoisku targowym był obecny Przemysław Arabski, kierujący działem druku cyfrowego Agfa w naszym kraju.
Z myślą o polskich klientach na stoisku targowym był obecny Przemysław Arabski, kierujący działem druku cyfrowego Agfa w naszym kraju.

Targi Fespa 2018, jakie odbywały się w dniach 15-18 maja br. w Berlinie, były kolejną okazją dla firmy Agfa do licznych spotkań z jej obecnymi oraz potencjalnymi klientami z segmentu wielkoformatowego druku cyfrowego. Przygotowana z myślą o nich aranżacja stoiska uwzględniała wszechstronność i uniwersalność rozwiązań belgijskiego producenta, znajdujących zastosowanie przy bezpośrednim zadrukowywaniu różnorodnych mediów giętkich i sztywnych.

Prezentacje (realizowane m.in. z uwzględnieniem technologii „virtual reality”) spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem zwiedzających, podobnie jak wprowadzony podczas targów do oferty Agfa nowy ploter hybrydowy – Jeti Tauro H3300 LED. Będzie on główną „gwiazdą” zaplanowanego na czerwiec br. wydarzenia Red Carpet Event, jakie odbędzie się w centrum demonstracyjnym firmy w Mortsel k. Antwerpii.

„Nasza tegoroczna ekspozycja na targach Fespa odbiegała od tradycyjnej formuły, gdyż nie pokazywaliśmy działających „na żywo” urządzeń – mówi Kristof Van Cleemput, Global Communications Manager w firmie Agfa. – Można było natomiast zapoznać się z ich pracą wykorzystując interaktywne ekrany dotykowe, które stanowiły integralną część stoiska. Do dyspozycji naszych gości były też specjalne okulary, po założeniu których – dzięki technologii „virtual reality” – przenosili się oni w sposób wirtualny do centrum demonstracyjnego w Mortsel. Dzięki temu wielu naszych klientów poznało na swój sposób nowy ploter – Jeti Tauro H3300 LED, jaki wzbogacił właśnie ofertę firmy Agfa. Zmieniona konwencja obecności na targach Fespa spotkała się z ich pozytywnym oddźwiękiem. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też obecne na stoisku liczne przykłady zastosowań naszych rozwiązań sprzętowych, materiałowych i software’owych”. Stanowiły one specjalną „Strefę aplikacji”, uwzględniającą różnorodne podłoża sztywne i giętkie, bezpośrednio zadrukowywane w ploterach Agfa i z wykorzystaniem jej atramentów UV. Można było ich dotknąć, obejrzeć z bliska, poznać szczegóły wykonania. Wśród prezentowanych aplikacji i przedmiotów były m.in. elementy konstrukcyjne i dekoracyjne, wykorzystane przy budowie stoisk - ścianki, obrazki, lampy itd. Nie zabrakło zastosowań o charakterze przemysłowym, np. zakrętek i butelek, przy których zadrukowywaniu technika inkjet UV także się sprawdza.

Jeti Tauro H3300 LED to kolejna wysokowydajna, produkcyjna maszyna hybrydowa marki Agfa, skierowana do odbiorców z segmentu Sign & Display, bazująca na energooszczędnej technologii UV LED. Wykorzystuje ona wiele funkcji znanych ze sprawdzonego modelu Jeti Tauro H2500 LED, oferując przy tym większą szerokość zadruku, prędkość i trwałość realizowanych w nim prac. Jak zapewnia producent, zastosowana tu technologia UV LED pozwala na szybkie suszenie i utrwalanie wydruków, przy jednocześnie niskim zużyciu atramentu.
Jeti Tauro H3300 LED umożliwia zadrukowywanie – w trybie sześciokolorowym (z opcjonalnymi bielą i primerem) – mediów sztywnych o maksymalnym formacie 3,3 x 4 m oraz giętkich o szerokości 3,3 m z prędkością do 453 m2/h (w zależności od trybu). Maszyna jest dostępna w różnych konfiguracjach z czterema stopniami automatyzacji i dostosowana do pracy w trybie 24/7. Znajdują w niej zastosowanie dedykowane, szybkoschnące atramenty UV LED, które – jak podaje Agfa – cechuje odpowiednie przyleganie do podłoża, wysoka odporność na zadrapania i stabilność kolorystyczna. Urządzenie sterowane jest systemem workflow Asanti 3.0, stworzonym z myślą o obsłudze wielkoformatowych ploterów drukujących Agfa, oraz kompatybilne z jej rozwiązaniami software’owymi działającymi w technologii „chmury”, np. PrintSphere.

„Ploter Jeti Tauro H3300 LED to urządzenie, które bardzo dobrze odzwierciedla hasło naszej kampanii marketingowej, jaka wystartowała na berlińskich targach – Extreme – dodaje Przemysław Arabski, kierujący działem druku cyfrowego Agfa w Polsce. –Oferuje on bowiem najwyższą wydajność i jakość oraz najniższe – w swojej klasie produktów – zużycie atramentu na jeden metr kwadratowy. W rezultacie uzyskuje się optymalny poziom równowagi pomiędzy jakością, wydajnością i kosztem eksploatacji, na co klienci – także z Polski – zwracają szczególną uwagę. Tych zaś na tegorocznych targach Fespa nie zabrakło, m.in. z uwagi na bliskość geograficzną samej wystawy. Nasze stoisko licznie odwiedzali zarówno obecni użytkownicy rozwiązań Agfa, jak też przedstawiciele firm zainteresowanych naszymi rozwiązaniami. Targi to zawsze bardzo dobra okazja do licznych spotkań i dyskusji nad nowymi projektami. Część z nich udało nam się w Berlinie sfinalizować, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności