Kurs: Opakowania – projektowanie i przygotowanie do drukuPoprzedni artykuł 

Zapraszamy na 14-godz. kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć" (projektowanie i przygotowanie do druku), który odbędzie się w "Publishing School" w Krakowie.

Termin: 2 luty (sobota) oraz 3 luty 2019 r. (niedziela) godz. 14.15 do 20.15

Dla kogo?
1. Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań
a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym
2. Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją prace

Prowadzi: Antoni Wawszczak – grafik DTP, specjalizuje się w edycji opakowań utrudnionych, do druku różnymi technikami, dwukrotny absolwent “Publishing School”

Program:
1. Zanim weźmiemy się do pracy...
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń oraz manuali klienta
2. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
3. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
4. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęc
– wiele faceʼów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
5. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
6. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
7. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
8. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
9. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
10. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Koszt: 450 zł brutto

Promocja: Wpłata do 22 stycznia 2019 r. (wtorek) gwarantuje 110 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 340 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Zapisy na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=75555

 Produkcja: WebFabrika 1999-2019 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności