recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

Warsztaty copywritingu w "Publishing School"Poprzedni artykuł 

Zapraszamy na 13 godz. warsztaty "Copywriting, czyli jak się reklamować przy pomocy słowa", które odbędą się w "Publishing School" w Krakowie.

Termin: 16 luty (sobota) + 17 luty 2019 r. (niedziela) godz. 14.15 – 19.45

Cele:
– Nabycie przez uczestników umiejętności skutecznego informacyjnie i reklamowo posługiwania się słowem w dostępnych im mediach
– Wygenerowanie przez każdego z uczestników pakietu przydatnych dla siebie komunikatów copywritingowych

Prowadzi: mgr Krystyna N-Wawszczak – wykładowca i dyrektor szkoły, specjalizuje się w redakcji oraz copywritingu publikacji kierowanych do druku i do internetu

Program:
1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja.
2. Magia słowa żywego i pisanego. A jakie są twoje doświadczenia?
3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
4. Jak pisać w mediach o sobie? Jak wykorzystać moc tekstu i poszczególnych jego elementów? ćw. komunikat “O mnie” do umieszczenia w CV lub portfolio, na wizytówce firmowej, na www.
5. Jak zbudować komunikat prywatny, a jak służbowy, czyli style i zabarwienie emocjonalne komunikatów ćw. przedstawiamy pracodawcy i klientowi pomysł lub produkt.
6. Copywriting tekstów do druku a webwriting. Podobieństwa i różnice. W czym będę dobry?
7. Zasady generowania haseł reklamowych – ćw. tworzenie promujących mnie, mój biznes lub moje idee haseł.
8. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. taktyka komunikatu.
9. Budujemy treść ulotki reklamowej adekwatną do wizualizacji – ćw. tworzymy tekst ulotki i wykonujemy jej korektę przy pomocy profesjonalnych znaków korektorskich.
10. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelencera. Struktura pakietu ofertowego, co i komu się opłaca? Kwantowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty.
11. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów.

Koszt: 340 zł brutto

Promocja: Wpłata do 5 lutego 2019 r. (wtorek) gwarantuje bonifikatę 110 zł, czyli koszt wyniesie 230 zł brutto

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Zapisy na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=75556

 Produkcja: WebFabrika 1999-2019 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności