Blockchain i przyszłość opakowań żywności i napojówPoprzedni artykuł 

Avery Dennison ogłasza nową serię oryginalnych treści, autorstwa przyszłych prognoz, The Future Laboratory. Miesięcznim internetowy, oparty na własnych badaniach, dostarcza informacji na temat globalnych czynników napędzających, makro i mikro trendów oraz ich wpływu na konsumentów, marki oraz branżę etykiet i opakowań.

W pierwszym wydaniu, dostępnym dzisiaj, znany renomowany autor uważa blokowanie łańcuchów za sposób na zwiększenie niezawodności danych etykiet, zwiększenie przejrzystości informacji i ostatecznie wzmocnienie pozycji konsumentów w podejmowaniu decyzji o zakupie.

„Etykiety produktów mają wiele funkcji - przyciąganie uwagi i przyciąganie uwagi na półce jest jednym, ale być może najważniejszą funkcją jest informowanie konsumentów. A jednak w ostatnich latach dane na etykietach pozostawiają wiele osób chcących. Prawie połowa (48%) konsumentów uważa, że ​​nie wie wystarczająco dużo o produkcie pomimo przeczytania etykiety (źródło: Label Insight) - powiedział naukowcy z The Future Laboratory.

W nowym wydaniu The Future Laboratory pokazuje, jak blockchain, jako rozproszona księga cyfrowa, może zapewnić przezroczystość poza etykietą. „W przeciwieństwie do jakiejkolwiek innej cyfrowej bazy danych, wpisu blockchain nie można zmienić, gdy zostanie on zarejestrowany, co da mu wysoką wartość zaufania” - powiedzieli. Produkty z obsługą Blockchain oferują projektantom szansę na stworzenie wciągającego, wciągającego opakowania, które zachęca klientów do wyjścia poza etykietę i do nowego świata przejrzystości.

„W połączeniu z nowymi technologiami etykietowanie produktów może dać konsumentom możliwość podejmowania decyzji o zakupie, oferując nowe poziomy przejrzystości” - powiedziała Amy White, wiceprezes ds. Komunikacji i marki Avery Dennison. „Ponieważ pionierzy materiałoznawstwa i technologii, którzy są na bieżąco z tymi spostrzeżeniami, są niezbędni”.

„Jako przyszli, prognostycy i analitycy jutra szukamy tych miejsc, portali, ludzi i procesów, które pozwalają nam dostrzec, co może się stać, gdy projektanci, naukowcy, twórcy opakowań i specjaliści od materiałów łączą i łączą talenty z wglądem, oczywiste, z sprzecznym z intuicją. Zespół odpowiedzialny za M_use, jedną z tych platform, które regularnie odwiedzamy, oraz Avery Dennison, zasiadają w tej kategorii i kulturze ”- powiedział Martin Raymond i Christopher Sanderson, współzałożyciele The Future Laboratory.

Na podstawie informacji firmy Avery Dennison

 Produkcja: WebFabrika 1999-2019 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności