Clean Print: historyczny rozwój konwencji nazewnictwaPoprzedni artykuł 

Dr Dieter Niederstadt, kierownik ds. marketingu technicznego
Dr Dieter Niederstadt, kierownik ds. marketingu technicznego

Wyjaśnia dr Dieter Niederstadt, kierownik ds. marketingu technicznego:

Ponieważ firma Asahi wprowadziła na rynek swoją innowacyjną technologię płyt fleksograficznych, która umożliwiła całkowite uwolnienie atramentu na podłożu w celu uzyskania czystszego obrazu i mniejszej liczby zatrzymań prasy do czyszczenia płyt, nasze przemyślenia na temat wartości technologii ewoluowały.

Nasi klienci pamiętają, że początkowo nazywaliśmy tę technologię technologią Pinning Top Dot, ponieważ myśleliśmy o niej z technologicznego punktu widzenia. Z biegiem czasu zaczęliśmy zdawać sobie sprawę, na podstawie doświadczeń klientów, że wartość ta znacznie przekroczyła transfer atramentu do wyższej jakości i produktywności, które umożliwiła, patrząc na cały proces od pomieszczenia płytowego po pokój prasowy. Chcieliśmy również, aby konwencja nazewnictwa była bardziej opisowa; w ten sposób zmieniono nazwę na Clean Transfer Technology.

Teraz, po kilku latach doświadczeń w tej technologii i migracji na inne płyty w naszym portfolio, aby zaspokoić szerszy zakres aplikacji, zrozumieliśmy, że wartość technologii wykracza daleko poza zalety jakości i wydajności to umożliwia. Istnieją również znaczące korzyści dla środowiska, zwłaszcza dzięki naszej rodzinie płyt do mycia wodą. Nie tylko eliminuje potrzebę stosowania lotnych rozpuszczalników do wymywania w procesie wytwarzania płyt, przyspiesza proces zużywania mniejszej ilości energii i zapewnia taką samą wysoką jakość i wydajność prasy (OEE), jakiej oczekują nasi klienci, ale technologia redukuje czasy narządu i odpadów, a także czas potrzebny prasie na uruchomienie. Wszystkie te zalety składają się na znacznie czystszy proces drukowania płytowego i fleksograficznego niż w przypadku innych płyt dostępnych na rynku. CleanPrint uosabia wszystkie te cechy i ma na celu stworzenie druku fleksograficznego „czystszym”.

Na podstawie informacji firmy Asahi

 Produkcja: WebFabrika 1999-2019 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności