Warsztaty Cyfrowe Heidelberg PolskaPoprzedni artykuł 

Kontynuując tradycję dotychczasowych Cyfrowych Dni Otwartych, które Heidelberg Polska organizuje od kilku lat dla swoich klientów, w dniu 27 sierpnia br. w Warszawie, korzystając z okresu wakacyjnego firma organizuje wyjątkowe spotkanie pod nazwą „Troubleshooting. Warsztaty Cyfrowe”.

Impreza dedykowana jest dla specjalistów w zakresie druku cyfrowego i operatorów maszyn rodziny Versafire pracujących w drukarniach o różnym profilu wykorzystujących systemy druku cyfrowego. Głównym celem spotkania będzie przekazanie unikalnej, praktycznej wiedzy do wykorzystania w codziennej pracy. Jednym z impulsów do zorganizowania warsztatów było niesłabnące zainteresowanie przygotowanym przez firmę „Poradnikiem drukarza cyfrowego”.

Warsztaty odbędą się w centrum demo druku cyfrowego firmy z podziałem na kilkuosobowe grupy realizujące w kilku etapach program zajęć. Poza samym systemem drukującym Versafire do dyspozycji uczestników warsztatów będzie pełne portfolio oprogramowania wykorzystywanego na co dzień w drukarniach.

Cyfrowe know-how

Tym razem podstawowym elementem warsztatów nie będzie przybliżenie możliwości maszyn cyfrowych Heidelberg Versafire oraz dedykowanego oprogramowania, ale poszerzenie wiedzy na temat najczęściej pojawiających się zagadnień, które mogą wymagać usystematyzowania lub pomocy ekspertów, a dotyczą pracy z maszyną.

Wśród omawianych zagadnień nie zabraknie oczywiście odniesienia się do podstaw związanych z przestrzeniami barwnymi RGB i CMYK, profilami barwnymi urządzeń ICC i roli jaką spełniają one w procesie reprodukcji kolorów, czy też kolorymetrycznego modelu przestrzeni barw Lab i monitorowania parametru różnicy barw delta E.

Również tematyka kolorów dodatkowych, specjalnych, kwestia ich dopasowywania, tzw. „bliskie” i „dalekie kolory spotowe” oraz system identyfikacji kolorów Pantone w ujęciu praktycznym. Uzupełnieniem od strony funkcjonalnej systemu będzie przedstawienie znaczenia procesów kalibracji i linearyzacji systemu druku.

Na zakończenie tej części warsztatów jak istotne są to zagadnienia zwłaszcza przy współistnieniu tradycyjnych technik druku jak i druku cyfrowego pokażą przykłady marek globalnych, które dbają o spójność przekazu i integralność kolorystyki zgodnej z ich identyfikacją wizualną identyfikującą firmę i markę.

Przykłady prac i porady ekspertów

W drugiej części planowanych warsztatów cyfrowych uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z wybranymi przykładami prac, które mogą sprawiać trudności w procesie produkcyjnym i wspólnie z ekspertami przeanalizować każdy z prezentowanych przypadków.

W tej części warsztatów omówione zostaną najczęściej pojawiające się błędy oraz przydatne triki i wskazówki praktyczne do wykorzystania na co dzień.

Udział w imprezie jest odpłatny. Warsztaty odbędą się w warszawskiej siedzibie Heidelberg Polska przy ul. Popularnej 82 w Warszawie.

Osoby zainteresowane udziałem w warsztatach mogą zgłaszać się poprzez formularz zgłoszeniowy online na stronie http://pl.heidelberg.com .

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2019 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności