Grupa RAJA jednoczy swoje europejskie spółki RAJAPACK pod wspólną marką RAJAPoprzedni artykuł 

Grupa RAJA, europejski lider w dystrybucji opakowań, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia przedsiębiorstw, ogłosiła dziś, że jej 15spółek europejskich, które dotychczas funkcjonowały pod nazwą Rajapack, jednoczy się pod wspólną marką RAJA. Od dziśoddział Rajapack Polska, podobnie jak 14 pozostałych europejskich spółek należących do grupy, będzie funkcjonował pod wspólnąmarką RAJA.Zmiana ta ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki wśród klientów w całej Europie i jest kontynuacjądynamicznego rozwoju grupy.

Francuska GrupaRAJAod 65 lat oferuje najlepsze produkty w dziedzinie rozwiązań opakowaniowych, asortymentu do transportu, magazynowania, wyposażenia warsztatu, konserwacji, higieny, ochrony osobistej, materiałów biurowych, mebli i wyposażenia sklepów dla firm wszystkich wielkości i branż w całej Europie. Jest obecna w 18 krajach, w którychzatrudnia łącznie 1 900 pracowników. W 2018 r. grupa świadczyła usługi na rzecz 420 000 klientów i uzyskała obroty w wysokości 631 mln euro, co czyni ją europejskim liderem na rynku opakowań.

Europejska marka

15 spółek europejskich z siedzibami w Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Włoszech, Czechach, Szwajcarii, Norwegii, Polsce, Danii, Szwecji, Portugalii oraz Słowacji do tej pory prowadziło swoją działalność pod nazwą Rajapack.Dzisiaj GrupaRAJAogłosiła zjednoczenie nazw wymienionych spółek, dzięki czemu wszystkie działają już pod wspólnąmarką RAJA. Grupa zapewnia, że zmiananie spowoduje żadnych niedogodności dla klientów. – Marka RAJA to złożona naszym klientom obietnica najwyższej jakości produktów i usług, bliskiej relacji z klientem oraz naszego zaangażowania w kwestie środowiskowe i społeczne – mówi Danièle Kapel-Marcovici, Prezes i Dyrektor Generalny Grupy RAJA.

Od 2010 r. marka obecna jest w Polsce i aktualnie w swojej siedzibie w Warszawie zatrudnia ponad 40 osób. Polski oddział poza rynkiem własnym, zaopatruje także Czechy i Słowację. – Jako RAJA Polska należymy do Grupy RAJA, której strategia koncentruje się na kliencie. Będziemy nadal rozwijać nasz udział rynkowy i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość– mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Generalny RAJA Polska.

Ambitne cele biznesowe i obiecujące perspektywy na rok 2019

W 2019 r. grupa RAJA konsekwentnie kontynuuje strategię rozwoju wielokanałowego w całej Europie.– Pragniemy oferować klientom coraz więcej innowacyjnych, spersonalizowanych i ekologicznych rozwiązań. Wzmacniamy naszą ofertę produktową, system logistyczny i organizację, aby osiągnąć założonecele w zakresie wzrostu i rentowności. Inwestycje pozwolą nam wygenerować obroty na poziomie ok. 690 mln eurow 2019 r. –zapowiada Kapel-Marcovici.

Są to ambitne cele, które zostaną zrealizowane poprzez rozwój segmentu Kluczowych Klientów, w szczególności w prężnierozwijającym się sektorze e-commerce oraz poprzez inwestycje w cyfryzację i wzmocnienie systemu logistycznego.Jednym z działań świadczących o dynamicznym rozwoju Grupy RAJA jest nabycie spółek STAPLES Solutions we Francji, Włoszech i Hiszpanii, dzięki któremu zajmie kluczową pozycję na dwóch głównych rynkach dystrybucji B2B: artykułów i mebli biurowych oraz produktów konserwacji i utrzymywania czystości. – W ciągu 65 lat nasza grupaznacznie się rozwinęła, pozostając od momentu jej utworzenia, wierną duchowi przedsiębiorczości i kultury obsługi klienta. Nabycie spółek STAPLES Solutions jest największą transakcjązewnętrznego rozwoju naszej grupy.Dążymy do wdrożenia strategii globalnej współpracy biznesowej i intensyfikacji działań w całej Europie –informuje Danièle Kapel-Marcovici.

Transakcja zostanie sfinalizowana w październiku po uzyskaniu oficjalnego zatwierdzenia i zakończeniu konsultacji z przedstawicielami pracowników.

Na podstawie informacji firmy Grupa RAJA

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności