Future Promotion Forum i Production Printing Business Days 2019Poprzedni artykuł 

Już dziś w niemieckim Poing, gdzie Canon posiada swoje Customer Experience Centre, rozpoczyna się II edycja spotkania z cyklu Future Promotion Forum. Z kolei jutro i pojutrze (25-26 września), podczas Production Printing Business Days, uczestnicy forum będą mogli dowiedzieć się, jak w nowoczesny sposób rozwijać innowacyjne modele biznesowe i zwiększać swoją ofertę usług dzięki rozwiązaniom druku. W obu tych wydarzeniach weźmie udział blisko 1000 gości z całej Europy, w tym specjaliści ds. brand-marketingu, przedstawiciele agencji kreatywnych i domów mediowych, dostawcy usług poligraficznych i przedstawiciele działów druku korporacyjnego.

Emocje + Dane = Zaangażowanie

Celem obu wydarzeń jest zgromadzenie społeczności dostawców usług marketingowych i druku, aby wspólnie, w szerokim gronie ekspertów i praktyków, zastanowić się nad obecnymi oraz przyszłymi trendami w marketingu. Pod hasłem: „Postaw na zaangażowanie! Wykorzystuj dane i sprzedawaj emocjami”, które przyświeca tegorocznym spotkaniom, eksperci z Canon wspólnie ze zgromadzonymi gośćmi postarają się prześledzić ewoluującą rolę druku w wielokanałowych kampaniach marketingowych oraz jego zdolność do zwiększania zaangażowania klientów na rzecz marki i stymulowania rozwoju biznesu.

Tegoroczne prezentacje odnosić się będą do tego, w jaki sposób marki mogą efektywniej planować wielokanałowe strategie marketingowe. W czym tkwi sekret? Kluczem może być umiejętne połączenie narzędzi cyfrowych oraz druku, które daje lepsze rezultaty niż działania jednokanałowe. Wykorzystanie druku niesie bowiem dodatkową korzyść w postaci angażowania zmysłów konsumentów, które przykuwane są za pomocą kreatywnych formatów, rozmiarów i tekstur. Możliwości druku wraz z inteligentnym wykorzystaniem danych behawioralnych sprawiają, że marki mogą tworzyć personalizowane komunikaty i całe kampanie w celu zwiększenia wskaźnika reakcji klientów.

Dzięki rozwiązaniom druku cyfrowego i możliwościom zautomatyzowanego przepływu pracy możliwa jest realizacja – i to w czasie rzeczywistym – kampanii, której częścią są m.in. spersonalizowane przesyłki drukowane. Aby pokazać odwiedzającym, w jaki sposób uzyskać możliwie największy zwrot z inwestycji w urządzenia cyfrowego druku, podczas spotkań zrealizowane zostaną „na żywo” przykładowe kampanie promocyjne. Obserwowanie całego procesu produkcyjnego pozwoli odwiedzającym przekonać się, w jaki sposób można zwiększyć wydajność produkcyjną i rozwijać swoją działalność, oferując szeroki zakres kreatywnych aplikacji. A przecież aplikacje o wysokiej wartości przynoszą wyższe marże.

Future Promotion Forum otworzy wystąpienie znanego futurysty, dr Patricka Dixona z Global Change Limited, poświęcone tworzeniu komunikacji z klientami i perspektywom marketingu na następną dekadę.

„Przyszłością marketingu są emocje klientów – to one ostatecznie wyzwalają zaangażowanie. Marketerzy muszą dziś budować relacje z klientami, aby przyciągnąć ich uwagę. Aby zrozumieć, jak tego dokonać, powinni zastanowić się, co obecnie ma największe znaczenie dla klientów. Marki potrzebują głębszych insightów i szerszej analizy tego, w jaki sposób ich klienci korzystają z mediów drukowanych i cyfrowych. Tylko w oparciu o taką wiedzę można tworzyć skuteczne, wielokanałowe doświadczenia, przyciągające uwagę klientów” – mówi Patrick Dixon.

Po przemówieniu Patricka Dixona głos zabiorą m.in.:

  • Catharina van Delden, współzałożycielka Innosabi GmbH, która opowie, dlaczego marki muszą wprowadzać innowacje, aby dotrzymać kroku zmianom wynikającym z cyfrowej rewolucji;

  • Olaf Hartmann, partner w Multisense Institute for Sensory Marketing, który opowie o „sile dotyku”, bazując na danych z badań nad wpływem druku w reklamie;

  • Faye Hawkins, dyrektor zarządzający First Base Unlimited, który przedstawi „paradoks druku”, odwołując się do spostrzeżeń na temat druku w relacji do najbardziej efektywnych kanałów komunikacji marketingowej;

  • Patrick Brück, kierownik zespołu HubSpot, który wyjaśni, dlaczego marketing zorientowany na klienta jest kluczem do sukcesu;

  • Lars Schlimbach z działu Rozwoju Biznesowego w Deutsche Post, który spróbuje przekonać zgromadzonych do tezy mówiącej o tym, że papier jest dziś de facto nowym narzędziem digitalowym.

Podsumowania i zebrania wniosków z wystąpień podejmie się przewodniczący wydarzenia i uznany przedsiębiorca – Richard Askam.

Cztery ścieżki tematyczne

Podczas Production Printing Business Days zgromadzeni goście przekonają się, w jaki sposób można rozwijać innowacyjne modele biznesowe i zwiększać swoją ofertę produktów i usług – wszystko to przy wykorzystaniu najnowszych technologii druku cyfrowego i rozwiązań automatyzujących przepływ pracy zaprojektowanych przez Canon i firmy partnerskie.

Zaprezentowane zostaną m.in. najnowsze rozwiązania druku cyfrowego Canon, takie jak wysokonakładowe urządzenia atramentowe na papier ciągły i cięty (Océ ProStream 1000, Océ ColorStream 6000 i Océ VarioPrint i300) oraz urządzenia produkcyjne. Uczestnicy zobaczą również niedawno wprowadzoną na rynek drukarkę imagePRESS C165 – intuicyjne, kolorowe urządzenie wielofunkcyjne, które łączy zaawansowane technologie znane z urządzeń biurowych serii imageRUNNER i systemów druku produkcyjnego Canon serii imagePRESS. Swoje miejsce podczas pokazów znajdą także urządzenia wielkoformatowe do druku na płasko i z roli (Océ Arizona 1380 GT i Océ Colorado 1650).

Aby pokazać odwiedzającym, jak mogą rozwijać swoje modele biznesowe, Canon przygotował cztery kampanie wykorzystujące druk, które stanowią odbicie środowiska produkcyjnego klientów:

  • Ścieżka tematyczna nr 1: Druk na żądanie

W ramach pierwszej ścieżki tematycznej, zaprezentowana zostanie produkcja książek, podręczników i materiałów szkoleniowych. Pokazany zostanie pełen proces realizacji zamówień i omówione zostaną korzyści, jakie niesie za sobą zaprezentowany zestaw rozwiązań (m.in. wydajna produkcja pojedynczych egzemplarzy, zmniejszenie zapasów magazynowych, niezawodna dostawa i lepsza kontrola kosztów produkcji).

  • Ścieżka tematyczna nr 2: Dobre praktyki produkcyjne

W przypadku dokumentów wymagających wysokiej dokładności, takich jak ulotki farmaceutyczne czy wyciągi bankowe, zaprezentowana konfiguracja urządzeń pozwoli uzmysłowić przedsiębiorcom, jak skutecznie produkować krótkie serie, nawet na tańszych nośnikach, monitorując jednocześnie produkcję w czasie rzeczywistym.

  • Ścieżka tematyczna nr 3: Dynamiczne publikowanie

Ten rodzaj produkcji zobrazowany zostanie poprzez wykorzystanie rozwiązań do druku katalogów
i magazynów, które pozwalają tworzyć personalizowane treści w zautomatyzowanym procesie produkcyjnym Skuteczne wykorzystanie danych zmiennych może zwiększyć zaangażowanie
i zatrzymać uwagę czytnika na dłużej.

  • Ścieżka tematyczna nr 4: Druk programowy

Połączenie druku z kanałami cyfrowymi maksymalizuje efekty kampanii. Druk programowy integruje zautomatyzowane aplikacje do zastosowań promocyjnych i transakcyjnych, takie jak mailing bezpośredni, kupony i pocztówki. Wykorzystując dane behawioralne, marki mogą dotrzeć do konsumentów za pomocą preferowanego kanału komunikacji, w najbardziej korzystnym dla nich czasie – nawet w czasie rzeczywistym. Większe zaangażowanie klienta to w końcu wyższy zwrot z inwestycji.

Peter Wolff, Vice President, Production Printing Products (PPP), EMEA Commercial Printing w Canon Europe, przyznaje: „Po udanym starcie projektu Future Promotion Forum w ubiegłym roku, cieszymy się, że po raz kolejny udało się nam zgromadzić specjalistów ds. marketingu, aby porozmawiać o przyszłości komunikacji promocyjno-reklamowej. Istotne jest, aby dostawcy usług druku i partnerzy technologiczni, tacy jak Canon, ściśle ze sobą współpracowali, wykorzystując naszą wspólną wiedzę na temat rynku i klientów. Wszystko po to, aby pomóc markom w nawiązywaniu angażujących relacji z konsumentami. Dziś bowiem mogą zrobić to dużo lepiej, wykorzystując moc druku w sposób bardziej efektywny.

Dzięki bogatej ofercie produktów i możliwości obserwowania szerokiego wachlarza jej zastosowań
w praktyce, jesteśmy przekonani, że nasi goście poczują się zainspirowani do wykorzystania druku
w jeszcze bardziej kreatywny sposób. Nie tylko będą mogli zwiększyć wartość komunikacji prowadzonych przez siebie kampanii promocyjnych i zrobić to skutecznie, ale także zrozumieją, w jaki sposób druk może stymulować rozwój biznesu".

Na podstawie informacji firmy Canon Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2019 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności