BSC Drukarnia Opakowań odnotowała 26-proc. wzrost sprzedaży w okresie I-III kwartał 2019 r.Poprzedni artykuł 

BSC Drukarnia Opakowań, zgodnie z szacunkami, w pierwszych trzech kwartałach bieżącego roku wypracowała 207 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 40,5 mln zł EBITDA, co oznacza wzrost rok do roku odpowiednio o 26 proc. i 31 proc. Aktualnie wszystkie moce wytwórcze firmy są w całości wypełnione.Wobec rosnącego popytu na opakowania spółka analizuje możliwość zakupu działki inwestycyjnej typu greenfield lub akwizycję.

- Szacunkowe wyniki osiągnięte w pierwszy trzech kwartałach bieżącego roku są zgodne
z naszymi oczekiwaniami. Obecnie nasze moce wytwórcze są w pełni obłożone. Biorąc pod uwagę niesłabnące zainteresowanie naszymi opakowaniamibędziemy stopniowo wypełniać halę kolejnymi maszynami. Docelowo pracować w niej będzie pięć, a nawet sześć linii produkcyjnych. W szerszej perspektywie rozważamy możliwość zakupu działki inwestycyjnej typu greenfield lub akwizycję. Żadne decyzje w tym obszarze jednak nie zapadły -
komentuje Andrzej Baranowski, wiceprezes BSC Drukarni Opakowań.

W ocenie zarządu BSC Drukarni Opakowań cel dwucyfrowego tempa wzrostu przychodów
ze sprzedaży w całym 2019 r. przy atrakcyjnej rentowności wydaje się być niezagrożony.

Niezaudytowane, szacunkowe wyniki za I półrocze 2019 r.

I-III kwartał 2018 r.

I-III kwartał2019 r.

Zmiana

Przychody (mln zł)

164,8

207,0

26 proc.

EBITDA (mln zł)

30,9

40,5

31 proc.

Zysk brutto (mln zł)

21,9

29,8

36 proc.

EBIT (mln zł)

21,7

29,9

38 proc.

Pełny raport za III kwartał 2019 r. BSC Drukarnia Opakowań przedstawi 20 listopada.

Spółka oczekuje, że do końca 2021 r. inwestycja w nową fabrykę przełoży się na wzrost możliwości wytwórczych o 40 - 60 proc. Równolegle do wyposażania nowej hali unowocześniany jest już istniejący park maszynowy.

Na podstawie informacji firmy BSC Drukarnia Opakowań

 Produkcja: WebFabrika 1999-2019 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności