Nowa strona internetowa Antalis: kolejny krok w transformacji cyfrowejPoprzedni artykuł 

Antalis, wiodący w Europie dystrybutor papieru,systemów opakowaniowych oraz tworzyw sztucznych służących do komunikacji wizualnej, informuje o uruchomieniu nowej strony internetowej antalis.pl. Nowa strona internetowa to odświeżony, nowoczesnywygląd oraz wiele nowych funkcji, które podnoszą jakość obsługi obecnych i potencjalnych klientów. Strona jest responsywna, co oznacza, że dostosowuje się do urządzenia, z którego się korzysta: komputera, tabletu, smartfona itp.

Na czele transformacji cyfrowej

W porównaniu z konkurencją Antalis jest obecnie liderem rynku elektronicznego pod względem obsługi klientów przez internet. Poprzez uruchomienie nowego serwisu firma planuje zwiększyć swój udział rynkowy w tym i kolejnych latach.

Projekt jest wstępem do nowego modelu biznesowego – jednym z wielu powiązanych ze sobą przedsięwzięć inwestycyjnych Antalis. Stanowi element strategii cyfrowej transformacji, która pomoże przyspieszyć tempo rozwoju firmy i jej klientów.

Antalis coraz mocniej zaznacza swoją obecność w sieci, korzystając z dodatkowych narzędzi (takich jak media społecznościowe), aby przyciągnąć nowych klientów, podnieść prestiż marki i zwiększyć poziom automatyzacji działań sprzedażowo-marketingowych. Celem jest pozyskanie nowych potencjalnych nabywców poprzez kampanie lojalnościowe orazsynchronizacjęwszystkich baz danych z systemem CRM firmy.

Dwa główne obszary serwisu: Strona Inspiracji i e-Sklep

Strona Inspiracji:

Na stronie głównej w części INSPIRACJE klienci znajdą kompletne informacje na temat firmy Antalis i jej działalności. Możliwe jest przełączanie się pomiędzy następującymi działami:

  • „Nasza oferta”: Szczegółowe omówienieczterech sektorów firmy Antalis: PRINT, OFFICE, VISUAL COM i PACKAGING. W każdym z tych sektorów użytkownicy znajdą informacje na temat kluczowych marek dostępnych w ofercie dystrybucyjnej Antalis, oferowanych usług, a także inspiracje, studia przypadków oraz przykłady zastosowań, najnowsze wiadomości i wydarzenia oraz narzędzia internetowe.
  • „O nas”: W tej części znajdują się informacje na temat międzynarodowej Grupy Antalis, Antalis Polandoraz działań firmy w zakresie odpowiedzialności społecznej oraz zrównoważonego rozwoju.
  • „Kariera”: Prezentacja wartości i kultury organizacyjnej Antalis. W tym dziale odwiedzający mogą również przejrzeć oferty pracy lub wysłać swoje CV.

e-Sklep:

Nowy e-Sklep (eShop) otrzymał nowy wygląd, dzięki któremu informacje prezentowane są w znacznie atrakcyjniejszy sposób. Wprowadzono również szereg udoskonaleń z punktu widzenia użytkownika, na przykład:

  • Udoskonalona wyszukiwarka: Teraz użytkownicy mogą wykorzystać wyszukiwarkę na wiele sposobów: od znajdowaniainspiracji– różnorodnych informacjina temat produktów i marek Antalis, wydarzeń i nowości – po wszelkie treścizawarte w katalogu: listy produktów, specyfikacje, zastosowanie czy dokumentacje. Możliwości te osiągnięto za pomocą nowego inteligentnego silnika wyszukiwania oraz zaawansowanych filtrów, które znacznie upraszczają obsługę i pozwalają na szybkie i łatwe przeszukiwanie.
  • Znacznie łatwiejsze lokalizowanie produktu na stronie: Katalog produktów w nowym e-Sklepie podzielono na 3 kategorie: Papier, Kartony ikoperty + Materiały do komunikacji wizualnej + Artykuły opakowaniowe i higieniczne.
  • Informacje o cenie i dostępności widoczne dla wszystkich użytkowników: W e-Sklepie odwiedzający widzą cenę katalogową i informację o stanie magazynowym. Po zalogowaniu klienci w szybki i bezpieczny sposób mogą się zapoznać ze spersonalizowaną ceną, dostępnymi obniżkami i promocjami.
  • Łatwiejsze zakładanie konta użytkownika: Obecni i potencjalni klienci mogą teraz łatwiej złożyć wniosek o założenie konta użytkownika. Oczywiście klienci, którzy utworzyli konto użytkownika, ale nie zostali jeszcze zarejestrowani w systemach Antalis, mogą już dokonywać zamówień drogą elektroniczną, korzystając z szeregu dostępnych opcji.

Antalis.pl– najlepsze strony dla Twojej firmy

Nową stronę internetową Antalis zaprojektowaliśmy w taki sposób, aby umożliwić naszym obecnym i potencjalnym klientom dostęp do informacji dostosowanych do indywidualnych potrzeb biznesowych. Po przebudowie serwis oferuje nowe funkcje, które umożliwiają użytkownikom bardziej efektywne poszukiwanie treści i zarządzanie zamówieniami.

Wszechstronna, innowacyjna platforma internetowa jest dostępna we wszystkie dni tygodnia przez całą dobę. Obsługę klienta uzupełniają handlowcy Antalis, z którymi można się skontak­tować poprzez stronę internetową, przez telefon lub e-mail.

– Antalis ma zaszczyt obsługiwać ponad 120 tysięcy klientów w 41 krajach świata. Nową stronę internetowąopraco­waliśmy, opierając się na opiniach i potrzebach klientów – podkreśla Xavier Jouvet, Dyrektor ds. Marketingu w Antalis International. – Projektowanie i budowa nowego serwisu internetowego stanowiły ogromne wyzwanie, ale nasze zespoły łączył wspólny cel: stworzenie platformy ukierunkowanej na obecnych i potencjalnych klientów, która będzie łatwa w obsłudze, będzie przedstawiać ciekawe informacje i zapewni korzyści zarówno pod względem efektywności, jak i kosztów. Mamy również nadzieję, że serwis stanie się dla klientów źródłem inspiracji w ich projektach. Jak dotąd reakcje naszych pracowników i klientów były niezwykle pozytywne – dodaje Xavier Jouvet. – Naszym celem jest nieustanne doskonalenie strony poprzez zamieszczanie jeszcze bardziej szczegółowych, interaktywnych treści oraz stały rozwój i postępy w naszej transformacji cyfrowej.

Na podstawie informacji firmy Antalis

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności