Heidelberg z nową strukturą zarządzania – zmiana w ZarządziePoprzedni artykuł 

prof. dr Ulrich Hermann
prof. dr Ulrich Hermann

Rada Nadzorcza i Zarząd Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) podjęły decyzję o reorganizacji i dalszym usprawnieniu struktury zarządzania. Zarząd światowego lidera rynku innowacyjnych rozwiązań i produktów w branży poligraficznej zostanie zredukowany do dwóch osób i będzie się składał z Rainera Hundsdörfera, CEO oraz Marcusa A. Wassenberga, CFO. W tym celu, poziom zarządzania poniżej zarządu zostanie znacznie wzmocniony dzięki nowemu Komitetowi Wykonawczemu. Komitet Wykonawczy będzie odpowiedzialny za rozwiązania klienckie dla różnych produktów i funkcje operacyjne, a wraz z Zarządem będzie przeprowadzał transformację spółki. W ramach tych zmian prof. dr Ulrich Hermann odchodzi z firmy w drodze wzajemnego porozumienia.

„Łącząc działy Zarządu i powołując Komitet Wykonawczy, będziemy dążyć do tego, aby nasze procesy wewnętrzne były jeszcze bardziej efektywne, abyśmy mogli przyspieszyć trwającą transformację Heidelberga z jeszcze większą energią”, mówi Rainer Hundsdörfer, Prezes Zarządu.

W ramach korekty struktury organizacyjnej prof. dr Hermann odejdzie ze spółki w drodze wzajemnego porozumienia na koniec bieżącego roku finansowego 2019/20. Rada Nadzorcza pragnie skorzystać z okazji, aby podziękować prof. dr Hermannowi za jego osiągnięcia i udane zaangażowanie w Heidelbergu w ramach cyfrowej transformacji: „W ciągu ostatnich trzech lat Ulrich Hermann dzięki innowacyjnym impulsom i cennemu wkładowikształtował dalszy rozwój Heidelberga. Dzięki jego ważnej pionierskiej pracy w przekształcaniu firmy, udanemu wprowadzeniu cyfrowych modeli biznesowych w sektorze IoT, działalności w zakresie subskrypcji i utworzeniu Heidelberg Digital Unit (HDU), położył on decydujący fundamentdla przyszłego kierunku firmy. Zgodnie z koncepcją strategiczną i pracami nad rozwojem przedsiębiorczości dalsze zarządzanie może być teraz realizowane przez kierownictwo operacyjne. Dzięki nowej strukturze zarządzania będziemy teraz wykorzystywać i zwiększać możliwości wynikające ze zmienionych modeli biznesowych, zmiany technologiczne i wymagania nowych klientów ”- powiedział Przewodniczący Rady Nadzorczej, dr Martin Sonnenschein.

Konsekwentna koncentracja na rozwiązaniach dla klientów

Nowo powołany Komitet Wykonawczy będzie koordynował kluczowe funkcje operacyjne i działania biznesowe i będzie wspólnie odpowiedzialny za wszystko, od rozwoju po sprzedaż. Wspólnie z Zarządem Komitet ten będzie dalej rozwijać innowacyjne technologie i cyfrowe modele biznesowe na wszystkich rynkach i segmentach klientów w interesie klientów, aby zwiększyć wzrost i rentowność.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności