Karl Knauer z kontraktem subskrypcyjnym HeidelbergaPoprzedni artykuł 

Od lewej: Gerhard Kammerer, Wiceprezes ds. Produkcji i Logistyki oraz Członek Zarządu Karl Knauer KG, Sascha Knabe, Dyrektor Zarządzający, Heidelberg Deutschland SuedWest, Richard Kammerer, Partner Zarządzający i Rzecznik Zarządu Karl Knauer KG, Kai Roessig, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer KG, Karolina Matysiak, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer Poland Sp. o.o., prof. Ulrich Hermann, Członek Zarządu Heidelberger Druckmaschinen AG, dr David Schmedding, odpowiedzialny za Dział Subskrypcji Heidelberger Druckmaschinen AG, Krzysztof Pindral, Prezes Zarządu Heidelberg Polska
Od lewej: Gerhard Kammerer, Wiceprezes ds. Produkcji i Logistyki oraz Członek Zarządu Karl Knauer KG, Sascha Knabe, Dyrektor Zarządzający, Heidelberg Deutschland SuedWest, Richard Kammerer, Partner Zarządzający i Rzecznik Zarządu Karl Knauer KG, Kai Roessig, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer KG, Karolina Matysiak, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer Poland Sp. o.o., prof. Ulrich Hermann, Członek Zarządu Heidelberger Druckmaschinen AG, dr David Schmedding, odpowiedzialny za Dział Subskrypcji Heidelberger Druckmaschinen AG, Krzysztof Pindral, Prezes Zarządu Heidelberg Polska

Producent opakowań i artykułów reklamowych Karl Knauer w Pniewach podpisał kolejny w Polsce kontrakt w oparciu o model subskrypcyjny Heidelberga i maszynę Speedmaster XL 106-6+LYYL UV. Zgodnie z zapisami umowy Karl Knauer otrzymuje w pakiecie wszystko to co jest potrzebne do zagwarantowania odpowiedniej wydajności i zwiększenia możliwości produkcyjnych w druku offsetowym w formacie arkusza 106 x 75 cm.

Oznacza to dostarczenie przez firmę Heidelberg maszyny, zapewnienie ciągłości dostaw materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, usług serwisowych, odpowiedniej integracji na poziomie informatycznym z systemem produkcyjnym Karl Knauer oraz stałego monitorowania wydajności.

Grupa Karl Knauer to jedna z wiodących firm w Europie specjalizująca się w produkcji opakowań oraz artykułów reklamowych z kartonu, tektury falistej oraz papieru, a także inżynierii mechanicznej. Do grona klientów należą światowi producenci artykułów markowych, przedstawiciele sektora usług oraz małe i średnie przedsiębiorstwa z całej Europy. Zakres usług firmy Karl Knauer obejmuje wszystkie popularne technologie pakowania i przetwarzania dla praktycznie wszystkich branż. Firma oferuje również bardzo szerokie portfolio dodatkowych usług z myślą o komforcie i bezpieczeństwie swoich klientów, takich jak m.in. doradztwo w zakresie projektowania, doradztwo i badania materiałów, formowanie wgłębne, optymalizację procesów, konfekcjonowanie, logistykę, rozwiązania służące ochronie produktu oraz marki i wiele innych.

Zakład w Pniewach jest drugim zakładem koncernu Karl Knauer, którego główna siedziba i centrala mieści się w Biberach-Baden w Niemczech. Obecnie firma zatrudnia ponad 800 pracowników (w Polsce ponad 400). Powierzchnia produkcyjna to blisko 40 000 m.kw. (w Pniewach 12 000 m.kw.).

„Szukając zupełnie nowych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie wzrostu wydajności oraz możliwości produkcyjnych, model subskrypcyjny Heidelberga przekonał nas od razu” – mówi Karolina Matysiak, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer Poland. „Tylko Heidelberg mógł zaoferować nam kombinację gwarancji najwyższej produktywności, elastyczności rozwiązań oraz niski poziom zaangażowanego kapitału. Ważne jest też to, że będziemy mogli skoncentrować się na swoich klientach i realizacji zleceń, a reszta będzie leżeć po stronie Heidelberga, który będzie zapewniał nam wysoki poziom komfortu pracy.”

Nowy model subskrypcyjny Heidelberga

Model subskrypcyjny Heidelberga podąża za coraz popularniejszym trendem wnoszenia opłat za faktyczne wykorzystanie możliwości produkcyjnych. Tym samym odchodzi się od prostego procesu sprzedawania i instalowania maszyn drukujących. Zgodnie z tym modelem klienci płacą za liczbę wydrukowanych arkuszy. W konwencjonalnym modelu biznesowym kupują oni maszyny drukujące i niezależnie płacą za materiały eksploatacyjne lub usługi serwisowe. Dzięki nowemu cyfrowemu modelowi biznesowemu, w cenie za każdy wydrukowany arkusz zawarte są maszyny i urządzenia, materiały eksploatacyjne – takie jak płyty drukowe, farby, lakiery, obciągi, środki myjące – szeroki zakres usług serwisowych gwarantujących dostępność środków produkcji, a także usługi konsultingowe mające na celu zwiększenie wydajności. Różni się to znacznie od modelu opłat za kliknięcie stosowanego przez dostawców maszyn cyfrowych. Mimo, że ci dostawcy również pobierają opłatę za arkusz, opierają się głównie na własnych kosztach, a nie na modelu biznesowym klienta.

Na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności