Wolff Trading: zmiany w sposobie obsługi klientówPoprzedni artykuł 

Dokładamy starań, aby zapewnić obsługę naszych Klientów, zachowując jednocześnie niezbędne środki bezpieczeństwa i minimalizując kontakt bezpośredni.

Od poniedziałku 30 marca 2020 nasze BIURO OBSŁUGI KLIENTA pracuje wyłącznie w trybie zdalnym. Prosimy o kontakt poprzez e-mail i telefon komórkowy.

e-mail: bok1@wolfftrading.com.pl; tel. 692 185 890

Przesyłki kurierskie są realizowane zgodnie z wytycznymi przewoźników. Odbiór osobisty wymaga uzgodnienia z Biurem Obsługi Klienta.

Gwarantujemy wystawianie dokumentów sprzedaży w formie elektronicznej.

Na podstawie informacji firmy Wolff Trading Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności