recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

hubergroup wzmacnia swój profil poprzez nowy wizerunek markiPoprzedni artykuł 

hubergroup to tradycyjna firma rodzinna. Z ponad 255-letnią historią, jest bogata w doświadczenie i know-how. Aby poprawić swoją pozycję na przyszłość, producent farb drukarskich podjął szereg działań, takich jak ponowne uruchomienie strony internetowej i dalszy rozwój logo. Są one teraz widoczne i namacalne dla klienta.

Nowa strona internetowa z osobistym akcentem

hubergroup ma nową obecność online. Witryna oparta jest na zmienionym projekcie korporacyjnym, który jest znacznie usprawniony w swoim wyglądzie, dzięki czemu nadaje stronie odświeżony i bardziej nowoczesny wygląd.

Dominującym kolorem jest refleksyjny niebieski. Ponieważ hubergroup jest ostatnim dużym producentem pigmentu alkalicznego niebieskiego, specjalista od farb drukarskich nadał mu większą wagę w trakcie przeprojektowywania.

Klienci skorzystają z nowej strony internetowej, ponieważ nowo zaprojektowana wyszukiwarka produktów pomoże im znaleźć rozwiązania jeszcze szybciej i wyraźniej.

Jednym z faktów, które klienci doceniają w przypadku hubergroup, jest intensywny, osobisty kontakt z firmą. W rezultacie strona internetowa zawiera teraz indywidualne osoby kontaktowe dla każdego kraju, dzięki czemu klienci na całym świecie mogą kontaktować się bezpośrednio z właściwymi lokalnymi doradcami bezpośrednio z ich konkretnymi wymaganiami.

Dzięki nowej stronie internetowej producent farb drukarskich prezentuje się w znacznie przystępniejszy sposób. Język wizualny stał się bardziej osobisty i emocjonalny, a hubergroup polegała wyłącznie na własnych portretach pracowników w projekcie, podkreślając w ten sposób autentyczność.

Aby odzwierciedlić globalny charakter lidera rynku światowego, treść jest dostępna w wielu językach narodowych lokalizacji hubergroup i została zoptymalizowana do użytku mobilnego zgodnie z dzisiejszymi standardami.

Globalna orientacja - także w logo

Logo firmy jest centralnym elementem marki. Jest wyjątkowy, niepowtarzalny i reprezentuje serce firmy. Ponieważ hubergroup, z ponad 30 lokalizacjami na całym świecie, nadal rozwija się w zintegrowany sposób na całym swoim globalnym zasięgu, znajduje to również odzwierciedlenie w nowym logo. hubergroup to firma, która oferuje swoim klientom na całym świecie niezmiennie wysoką jakość produktów i standardy usług. Grupa funkcjonuje jako jednostka, która jest teraz również wizualnie reprezentowana przez nowe logo.

Na podstawie informacji firmy hubergroup

 Produkcja: WebFabrika 1999-2020 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności