Pandemia COVID-19 - jak dostosować się do wymogów nowej rzeczywistości?Poprzedni artykuł 

Pandemia Covid-19 wywarła ogromny wpływ na rynek druk komercyjnego i produkcyjnego, który teraz wymaga szybkiego dostosowania się do wymogów nowej rzeczywistości. Jak w takich warunkach najefektywniej planować inwestycje i zmiany? Odpowiedzi na te pytania można wysłuchać w webcaście Inkish TV - “Business Booster“. Gościem tego programu był Mark Hinder, Manager Business Development, Commercial Printing Group z Ricoh Europe.

“Nowa rzeczywistość wymaga od nas precyzyjnego planowania i analizy potencjalnych szans oraz zagrożeń” - powiedział Erwin Busselot, Director, Business & Innovation Solutions, Commercial and Industrial Printing Group. “Podczas swojego spotkania w “Business Booster“ Mark Hinder zaprezentował nasze podejście. Wierze, że może się ono okazać bardzo pomocne dla naszych obecnych i przyszłych klientów” – dodał.

“Podczas realizacji nowych pomysłów musimy mieć pewność, że w pierwszej kolejności skupiamy się na tych, które są w stanie wygenerować największy zysk ” – powiedział Mark Hinder. “W “Business Booster“ skoncentrowałem się na tym, jak identyfikować nowe możliwości i w najbardziej efektywny sposób z nich skorzystać” – dodał.

Na podstawie informacji firmy Ricoh

 Produkcja: WebFabrika 1999-2020 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności