Webinarium firmy Mark Andy dla studentów Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii PWPoprzedni artykuł 

Fot.: Mark Andy
Fot.: Mark Andy

Spotkania firmy Mark Andy ze studentami uczelni wyższych kształcących kadry poligraficzne stały się już tradycją. Z uwagi na okres obostrzeń związanych z panującą epidemią, w tym roku odbyło się ono w sposób zdalny. 3 czerwca studenci drugiego roku Zakładu Technologii Poligraficznych Instytutu Mechaniki i Poligrafii Politechniki Warszawskiej mieli okazję wziąć udział w webinarium, podczas którego zaprezentowana została firma Mark Andy, jej portfolio sprzętowe oraz działania rynkowe.

W drugiej części spotkania zademonstrowane zostały dwie maszyny zainstalowane w jej warszawskim centrum demonstracyjnym – Digital Series HD i Digital Pro 3. Na zakończenie studenci mieli możliwość zadawania pytań prowadzącym prezentację - Lenie Chmielewskiej-Bontron, kierującej działem marketingu Mark Andy Europe i Łukaszowi Kaczyńskiemu – Mark Andy Demo Room Managerowi.

Lena Chmielewska-Bontron zaczęła webinarium od zaprezentowania grupy Mark Andy, która obejmuje także takie marki jak Rotoflex, Presstek czy Kluge, zatrudniając na całym świecie ponad 500 osób. Podkreśliła przy tym jej stale rosnącą bazę maszyn fleksograficznych i cyfrowych dostarczonych do klientów, która w skali globalnej przekroczyła liczbę 8,5 tysiąca. Następnie przedstawiła portfolio sprzętowe Mark Andy, obejmujące obecnie: w zakresie rozwiązań fleksograficznych – rodziny Performance Series i nową – Evolution Series, zaś cyfrowych/hybrydowych – Digital Series HD (bazującą na technice inkjet UV) oraz Digital Pro3 (gdzie zastosowana została technika tonerowa). Podkreślała przy tym kompleksowe i partnerskie podejście, jakie we współpracy z klientami stosuje firma Mark Andy: „Wraz z maszyną sprzedajemy nasz know-how, wiedzę technologiczną i znajomość rynku. Dzięki temu jesteśmy postrzegani nie tylko jako dostawca sprzętu, ale przede wszystkim partner i doradca sugerujący rozwiązanie najlepsze z punktu widzenia klienta. Naszą przewagą jest m.in. posiadanie w portfolio różnych rozwiązań: konwencjonalnych, cyfrowych i hybrydowych, uwzględniających obie technologie”.

Lena Chmielewska-Bontron wspomniała o centrum pokazowym Mark Andy w Warszawie (skąd prowadzone było webinarium), dedykowane jej europejskim klientom jako miejsce prezentacji maszyn, testów oraz spotkań handlowych. Zainstalowane tu maszyny – Digital Series HD i Digital Pro 3 – zostały zaprezentowane podczas webinarium. Prowadzący pokaz Łukasz Kaczyński oraz inżynier druku Grzegorz Rostkowski opowiedzieli o poszczególnych elementach wyposażenia każdego z urządzeń i realizowanym w nich procesie produkcji etykiet. Zademonstrowane zostały również różne przykłady wykonywanych w nich aplikacji. Spotkanie zakończyło się sesją dyskusyjną, podczas której studenci pytali o różne kwestie, także techniczne, dotyczące zaprezentowanych maszyn. Mówi Lena Chmielewska-Bontron: „Cieszymy się z dużej frekwencji pierwszego w naszej historii internetowego spotkania ze studentami Politechniki Warszawskiej. Mamy nadzieję, że przekazana podczas niego skondensowana dawka wiedzy będzie dla nich przydatna, podobnie jak możliwość wzięcia udziału w zdalnej prezentacji naszego sprzętu. Tym samym podtrzymaliśmy doroczną tradycję imprez, dedykowanych adeptom polskiej sztuki poligraficznej. Mamy jednocześnie nadzieję, że kolejne odbędzie się już bez przeszkód w naszej siedzibie, do której będziemy mogli zaprosić wszystkich zainteresowanych technologią Mark Andy i naszą ofertą dla rynku etykiet i opakowań”.

Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności