Nowe badanie dotyczące przetrwania dzisiaj i rozwoju po drugiej stronie COVID-19Poprzedni artykuł 

Keypoint Intelligence ma przyjemność ogłosić rozpoczęcie nowego badania zatytułowanego "U.S. Vertical Vision: Analiza popytu na druk biznesowy". To badanie zapewni przemysłowi poligraficznemu lepsze zrozumienie, w jaki sposób zmienił się popyt na produkty drukowane i usługi komunikacyjne od 2019 r. i jak zmieni się to do 2020 r.

„Jeśli chodzi o wyzwania, przed którymi stoi przemysł poligraficzny, reagowanie na realia 2020 roku znajduje się na szczycie listy”, powiedział German Sacristan, dyrektor ds. usług na żądanie w Keypoint Intelligence. „Drukarnie muszą zrozumieć, w jaki sposób określone branże zareagują na dzisiejsze wyjątkowe wyzwania marketingowe i komunikacyjne oraz jak wpłynie to na popyt na różne aplikacje w celu opracowania skutecznych strategii w przyszłości”.

Dzięki tym badaniom Keypoint Intelligence zapewni informacje producentom sprzętu, niezależnym dostawcom oprogramowania (ISV) i dostawcom usług drukowania. To wszechstronne pionowe badanie rynku zapewni następujące korzyści:

Dla producentów urządzeń i niezależnych dostawcy oprogramowania:

  • Wgląd w określone produkty i zestawy funkcji, które zaspokoją popyt na druk
  • Stworzenie kanałów sprzedaży dzięki strategiom przesyłania wiadomości i pozycjonowania produktów dzięki wertykalnym analizom branżowym
  • Przechwytywanie informacji w celu napędzania narzędzi sprzedażowych i marketingowych w celu wspierania klientów i potencjalnych klientów


Dla dostawców usług drukowania:

  • Zrozumienie zmian zachodzących na określonych rynkach i obszarach zastosowań
  • Poprawa zdolność wdrażania zasobów i strategii w celu zwiększenia liczby wydruków i świadczenia usług o wartości dodanej
  • Opracowanie aplikacji i produktów, promocji i strategii marketingowych i sprzedażowych w oparciu o kluczowe informacje branżowe


Metodologia uczestnictwa obejmie ankietę internetową przeprowadzoną wśród 1000 średnich i dużych przedsiębiorstw, z docelową próbą obejmującą edukację, finanse i bankowość, opiekę zdrowotną, hotelarstwo i wypoczynek, ubezpieczenia, produkcję i sprzedaż detaliczną. Odpowiedzialność respondentów będzie polegać na nadzorowaniu lub zaangażowaniu w tworzenie jednego lub więcej następujących rodzajów dokumentów: zabezpieczenie marketingowe, poczta bezpośrednia, biuletyny, ulotki, katalogi, prezentacje, zabezpieczenie specyfikacji produktu, materiały targowe, oznakowanie, zabezpieczenie sprzedaży, propozycje sprzedaży lub artykuły promocyjne (np. czapki, koszulki).

Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności