Warsztaty copywritingu (online lub stacjonarnie)Poprzedni artykuł 

Zapraszamy na 15 godz. warsztaty copywritingu z możliwością uczestnictwa online lub stacjonarnie w Krakowie.

Miejsce:

  • jeśli wybierasz opcję on line: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Skype
  • jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro, sala nr 2

Termin: 7 (poniedz.) + 8 (wtorek) + 9 (środa) + 10 (czwartek) września 2020 r. godz. 17.30 – 20.30

Program:

1. Magia i moc słowa. Co łączy copywriting z reklamą i marketingiem?

2. Aktualne trendy w copywritingu. Gdzie pracują copywriterzy?

3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?

4. Tekst i jego elementy. Tekst do druku a webwriting, podobieństwa i różnice.

5. Copywriting: informacja, kreacja słowna i perswazja. – Przedstawiamy się.

6. Jak na portfolio patrzy pracodawca, a jak Twój klient?

7. Budujemy start-upowe portfolio copywritera: analizujemy własne możliwości, talenty, doświadczenie.

8. Drobne, proste formy tekstowe: informacja “O mnie” prywatnie, informacja “O mnie” zawodowo, “O nas” na stronach www, tekst do wizytówki, treść zaproszenia na event firmowy, synteza otrzymanego tekstu, wyliczenia, wydłużenie zadanego tekstu, zestaw mini postów na FB, podpisy pod ilustracje, tytuły do publikacji o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym, oferty sprzedażowe.

9. Teksty preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.

10. Krótkie formy z utrudnieniami: taktyka komunikatu, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedź na maila z reklamacją, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta merytoryczna i techniczna krótkiego tekstu promującego ideę społeczną.

11. Zasady budowania haseł i sloganów, tworzymy zestawy sloganów do kampanii reklamowej klienta.

12. Teksty midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, artykuł na blog na wybrany temat, pomysły na teksty reklamowe typu poradnikowego, propozycja treści i układu graficznego do dwóch przykładowych ulotek dwustronnej oraz falcowanej.

13. Teksty maxi: dwa obszerniejsze artykuły sponsorowane, dwa scenariusze spotów reklamowych, dwa storytellingi, pytania do wywiadów, dwa wywiady reklamowe do publikacji w internecie.

14. Prezentacja typu ”sprzedażowego” własnego portfolio.

Koszt: 500 zł brutto

Promocja: Wpłata do 24 sierpnia 2020 r. (poniedziałek) gwarantuje zniżkę 110 zł, czyli koszt wyniesie 390 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Szczegóły na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=84952

Obraz StartupStockPhotos z Pixabay

 Produkcja: WebFabrika 1999-2020 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności