Warsztaty copywritinguPoprzedni artykuł 

Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!

Zapraszamy na 15 godz. warsztaty copywritingu (online lub stacjonarnie) organizowane przez "Publishing School" w Krakowie.

Miejsce:
– jeśli wybierasz opcję on line: biurko i komputer w Twoim domu, łączymy się na Skype
– jeśli uczestniczysz stacjonarnie: “Publishing School” w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, II piętro, sala nr 2

Termin: 12 (wtorek) + 13 (środa) + 14 (czwartek) + 15 (piątek) stycznia 2021 r. godz. 17.30 – 20.30

Program:
1. Magia i moc słowa. Aktualne trendy w copywritingu. Gdzie pracują copywriterzy? Gdzie szukać pracy?
2. Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja. – Przedstawiamy się.
3. Jak wykorzystać cztery złote zasady komunikatu copywritingowego?
4. Tekst i jego elementy. Printwriting a webwriting, podobieństwa i różnice.
5. “Must have”, czyli portfolio copywritera. Jak na nie patrzy pracodawca, a jak Twój klient?
6. Budujemy start-upowe portfolio: analizując własne możliwości, talenty i doświadczenie.
7. Zasady budowania haseł i sloganów, tworzymy zestawy sloganów do kampanii reklamowej klienta.
8. Drobne, proste formy tekstowe: wyliczenia, informacja “O mnie” prywatnie oraz “O mnie”
zawodowo. Informacja “O nas” na stronach www, pytania do wywiadu, tekst do wizytówki, treść zaproszenia na event firmowy, synteza otrzymanego tekstu, wydłużenie zadanego tekstu, zestaw mini postów na FB, podpisy pod ilustracje, tytuły do publikacji o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym.
9. Teksty preclowe z jednym lub z kilkoma słowami kluczowymi.
10. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, komunikaty, taktyka komunikatu, czyli jak pisać skuteczne maile, odpowiedź na maila z reklamacją, przekształcenie tekstu ciągłego w zestawienie tabelaryczne, korekta krótkiego tekstu promującego ideę społeczną.
11. Teksty o długości midi: skracanie zleconego tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej, artykuł na blog na wybrany temat, pomysły na teksty reklamowe typu poradnikowego, propozycja treści i układu graficznego do dwóch przykładowych ulotek dwustronnej oraz falcowanej.
12. Teksty maxi: obszerniejszy artykuł sponsorowany, wywiad do reklamowej publikacji internetowej, scenariusz spotu reklamowego, storytelling.
13. Podsumowanie: prezentacja zbudowanego portfolio.

Koszt: 520 zł brutto

Promocja: Wpłata do 4 stycznia 2021 r. (poniedziałek) gwarantuje zniżkę 130 zł, czyli koszt wyniesie 390 zł

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Szczegóły na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=85919

 Produkcja: WebFabrika 1999-2021 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności