recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

Uzyskaj dostęp do interaktywnego doświadczenia wystawy druku onlinePoprzedni artykuł 

Resolve Business Management (RBM), organizator wirtualnej wystawy Printing Expo, z przyjemnością ogłasza uruchomienie w pełni interaktywnego doświadczenia online 3D. Od poniedziałku 30 listopada 2020 r. to wyjątkowe wydarzenie online będzie dostępne przez 365 dni w roku. Pokaz otwiera się w Strefie 1 jako zapowiedź i obejmuje Muller Martini Showroom oraz HP Indigo Digital Pouch Factory. Strefa 2 ma zostać otwarta w najbliższej przyszłości.

Wirtualna Wystawa Printing Expo działa tak samo jak wystawa na żywo, z tym że można ją odwiedzić w dowolnym momencie, z dowolnego miejsca na świecie. Hala i wszystkie trybuny są renderowane do rzeczywistych wymiarów fizycznych. Zwiedzający będą mogli poruszać się po strefach i odwiedzić wirtualną reprezentację stoisk wraz z produktami 3D. Wszystkie stoiska targowe Printing Expo są zbudowane przy użyciu połączenia renderowania 3D, fotografii i wideo HD. Dzięki takiemu podejściu RBM może tworzyć fotorealistyczne reprezentacje istniejących stoisk lub zaprojektować coś całkowicie zindywidualizowanego.

Podobnie, jak w przypadku każdego wydarzenia na żywo, po rejestracji goście mogą swobodnie poruszać się po strefach, aby zobaczyć wszystkie firmy, które wystawiają, obejrzeć eksponaty w 3D o wysokiej rozdzielczości i pobrać swoje ulubione pliki PDF i filmy, a nawet zebrać artykuły promocyjne lub zamówić próbki wydruków od wystawców.

Printing Expo oferuje odwiedzającym całkowicie wciągające wrażenia podczas przeglądania i jest prawdziwą „wystawą internetową” w tym sensie, że została zaprojektowana na skalę „prawdziwego świata”, która zapewnia prawdziwą rzeczywistość każdemu fizycznemu aspektowi. Pokaz zapewnia autentyczne wrażenia odwiedzającym, podobnie jak targi na żywo, a ten format umożliwia odwiedzającym eksplorację całej wirtualnej hali wystawienniczej i odkrywanie firm i produktów za pomocą unikalnego, wizualnego interfejsu przeglądania.

Wystawcy mają wgląd w ruch na swoich stoiskach i są w stanie określić, które treści są najczęściej otwierane, a które cieszą się największą popularnością. Każdy hotspot ma możliwość wysyłania przez odwiedzających e-mailem szczegółów do siebie lub kolegi, udostępniania w mediach społecznościowych i drukowania lub żądania dalszych informacji bezpośrednio od wystawcy.

Printing Expo zawiera również własne, w pełni interaktywne audytorium, które zostało zaprojektowane do wyświetlania na żywo i nagranych wcześniej seminariów i konferencji. Organizatorzy będą współpracować z wystawcami, organizatorami konferencji, stowarzyszeniami branżowymi, organami zarządzającymi, a nawet organizatorami wydarzeń na żywo z całego świata, aby stworzyć program merytoryczny, który będzie trwał przez cały rok.

Z biegiem czasu planuje się, że program rozrośnie się i obejmie wiele czołowych światowych marek przemysłu poligraficznego, a dane demograficzne odwiedzających będą reprezentować globalną publiczność.

Wayne Beckett, dyrektor targów Printing Expo i dyrektor zarządzający Resolve Business Management, komentuje: „Dzięki Printing Expo bardzo się staraliśmy, aby wyglądało to tak, jakbyś był na prawdziwym wydarzeniu. Mieliśmy szczęście współpracować z naprawdę myślącymi przyszłościowo firmami przy tworzeniu Strefy 1, która to umożliwiła.”

Printing Expo nie ma na celu zastąpienia wydarzeń na żywo, ale ich uzupełnienie. Nasza wystawa składa się z tego, co uważamy za aktywa cyfrowe, które można wykorzystać w marketingu cyfrowym wystawców z dala od targów. Na przykład Muller Martini Showroom i HP Indigo Digital Pouch Factory to fantastyczne środowiska dla zwiedzających do eksploracji i zawierają wiele informacji, ale te zasoby będą wykorzystywane przez własne zespoły sprzedaży firm na całym świecie jako centra demonstracyjne online.

Beckett kontynuuje: „Wydaje się, że słowo wirtualny jest błędnie interpretowane, gdy kojarzy się je ze wszystkim w Internecie. Ktoś spacerujący po salonie i filmujący na iPhonie jest promowany jako wirtualna wycieczka, ale wcale nie jest to wirtualna wycieczka. Nie tak dawno temu można by to nazwać filmem”.

„Wierzymy, że wszystko, co wirtualne, musi być interaktywne, a przede wszystkim musi być przyjemne do odwiedzenia i przydatne, dlatego uruchomiliśmy Printing Expo”.

Aby wejść na wirtualną wystawę Print Expo, przejdź do https://www.printing-expo.online/show

Na podstawie informacji firmy Resolve Business Management

 Produkcja: WebFabrika 1999-2021 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności