recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

Printing Expo: Nie pozwól rzeczywistości Cię powstrzymaćPoprzedni artykuł 

Wystawcy mogą projektować i dostosowywać swoje stoiska do własnych wymagań oraz wprowadzać aktualizacje i zmiany w dowolnym momencie.
Wystawcy mogą projektować i dostosowywać swoje stoiska do własnych wymagań oraz wprowadzać aktualizacje i zmiany w dowolnym momencie.

Od wielu miesięcy firmy i osoby z naszej branży z niepokojem patrzą na wszystkie odwołane wystawy i wydarzenia, zadając sobie pytanie, co teraz? Dokąd stąd idziemy i jakie są możliwości? Wielu producentów OEM i dostawców poświęciło dużo czasu i kreatywnej energii na projektowanie nowego stoiska wystawienniczego. Wielu miało przygotowane premiery produktów i nowe maszyny czekające na skrzydłach z personelem gotowym do promowania najnowszych innowacji firmy. Zwiedzający ustalali trasy, planowali podróż i rezerwowali zakwaterowanie. Branża poligraficzna przygotowywała się do spotkania i powitania starych i nowych przyjaciół i nie mogła się doczekać, aby zobaczyć najnowsze osiągnięcia w akcji i usłyszeć wszystkie najnowsze wiadomości z branży.

A zatem gdzie teraz jesteśmy? Cóż, wiele firm dostosowało i zrewidowało swoje strategie oraz zmieniło plany. Kilku wciąż trzyma się mocno, dopóki nie zobaczą, co się rozwinie, ale większość szybko posuwa się naprzód i wykorzystuje nowe możliwości angażowania klientów za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, witryn internetowych i publikacji w mediach. Niektórzy oglądają wystawy online!

Wypełnianie luk

Być może myślisz, że wystawa online nigdy nie zastąpi wydarzenia na żywo - że wydarzenia na żywo z pewnością powrócą i do tego czasu będziesz stąpać po wodzie. No dobrze, ale dlaczego nie zajrzeć na printing-expo.online i sprawdzić, czy w międzyczasie możesz wypełnić lukę? To wystawa internetowa, która różni się od reszty - to wyjątkowe wizualne przeglądanie w 3D. Technologia jest oparta na chmurze i wyprzedza innych. To nie jest seria stron internetowych lub filmów nakręconych na iPhonie, w których trzeba kliknąć i kliknąć. To jest prawdziwa okazja! Jest również przyjazny dla środowiska i opłacalny, ekscytujący i łatwo dostępny. Wirtualna wystawa Printing Expo stanowi wyjątkową prezentację produktów i usług każdej firmy na arenie oznaczonej marką i stylizowanej specjalnie dla nich.

Dla odwiedzających to ekscytujący i nowy sposób, aby zobaczyć i usłyszeć o najnowszych innowacjach i technologiach branżowych. Każdy odwiedzający to VIP. Dla wystawców i ich zespołów marketingowych Printing Expo to wyjątkowa okazja, aby zaadaptować stoisko, które już mają, w w pełni interaktywny model 3D online lub zaprojektować swoje wymarzone stoisko z kreatywnymi koncepcjami, różnorodnością architektury oraz przestrzeniami prywatnymi i publicznymi. Dzięki immersyjnemu wizualnemu przeglądaniu 3D w Printing Expo, wystawcy mogą angażować się w kontakt ze zwiedzającymi, wypełniając swoje stoisko szeregiem interaktywnych treści, pokazów i okazji, w których mogą odpowiadać na pytania i udzielać porad biznesowych. To okazja do realizacji planów i ruszenia do przodu.

Na Printing Expo firmy mogą zaprosić media na ekskluzywne konferencje prasowe w dedykowanym audytorium. Dla mediów jest to doskonały sposób, aby być na bieżąco ze wszystkim, co potrzebują wiedzieć o osobach poruszających się w naszych branżach, bez wychodzenia z biura. Mogą przypiąć zakładkę do swoich urządzeń, dołączyć do konferencji i być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami programów w dowolnym miejscu i czasie.

Chwila oświecenia

Organizatorami Printing Expo jest Resolve Business Management. Wspólni dyrektorzy zarządzający Wayne Becket i Chris Watson utworzyli firmę w czerwcu 2018 roku, oferując szereg opcji marketingowych i kampanii zarządzania wydarzeniami. Niedługo potem przeżyli moment oświecenia i docenili wartość wirtualnej wystawy 3D jako doskonałej platformy komunikacji marketingowej. Następnie RBM nawiązał współpracę z V-Ex Virtual Exhibitions Ltd. Jak wielu z was wie, że Wayne Beckett ma ponad 30-letnie doświadczenie w branży imprez, druku i wydawnictw. Chris Watson wykorzystywał swoje doświadczenie w księgowości na różnych stanowiskach w branży poligraficznej, w tym w obsłudze kont i zarządzaniu produkcją. Silne partnerstwo!

Wayne Beckett wyjaśnia: „Chris i ja szybko zdaliśmy sobie sprawę, że wirtualna wystawa online była logicznym krokiem naprzód. Dzięki szybkiemu postępowi technologicznemu, a także globalnym wysiłkom na rzecz przeciwdziałania zmianom klimatycznym i śladowi węglowemu, dostrzegliśmy potencjał. Chcieliśmy stworzyć coś innego - doświadczenie online, które daje poczucie i wygląda na to, że jest to wizyta na wydarzeniu na żywo. Chcieliśmy stworzyć skalowalną wystawę, która może obsłużyć ponad milion odwiedzających w jednym czasie. Uważamy, że w naszej branży istnieje potrzeba wprowadzenia wciągającej wirtualnej wystawy 3D, która przez 365 dni w roku jest elastycznym źródłem zintegrowanej komunikacji i możliwości marketingowych, gdzie wystawcy mogą prowadzić interesy, a odwiedzający mogą wchodzić w interakcje z dostawcami i realizować ich potrzeby biznesowe ”.

Zobacz, jak działa interaktywna wystawa online

Printing-expo.online działa tak samo, jak wystawa na żywo. Hala i trybuny są renderowane do rzeczywistych wymiarów fizycznych. Stojaki są budowane przy użyciu połączenia renderowania 3D, fotografii i wideo HD. Dzięki takiemu podejściu możliwe jest tworzenie fotorealistycznych reprezentacji istniejących stoisk lub projektowanie i tworzenie zupełnie nowego stoiska zgodnie ze specyfikacją wystawcy. Wystawa internetowa ma własne, w pełni interaktywne audytorium, które zostało zaprojektowane do organizowania na żywo i nagranych wcześniej paneli, seminariów i konferencji. Wystawcy, organizatorzy konferencji, stowarzyszenia branżowe, organy zarządzające, a nawet organizatorzy wydarzeń na żywo z całego świata mogą przyczynić się do stworzenia programu treści „napędzanego trendami”, który może być realizowany przez cały rok kalendarzowy.

Wystawcy mogą projektować i dostosowywać swoje stoiska do własnych wymagań oraz wprowadzać aktualizacje i zmiany w dowolnym momencie. W ramach wystawy i przy gwarantowanej codziennej globalnej odwiedzalności, wystawcy mogą mieć wgląd w ruch na swoich stoiskach i są w stanie określić, które treści są najczęściej otwierane, a które są najbardziej popularne. Dzięki wbudowanemu pakietowi statystyk połączonemu z firmowym systemem CRM za pośrednictwem interfejsu API platformy wystawcy mogą gromadzić informacje o odwiedzających, a także rejestrować odwiedzone obszary i zainteresowanie. To doskonała okazja do całodobowego gromadzenia potencjalnych klientów. Ponadto, co ważne, wystawcy mogą wykorzystać swoje stoisko z dala od targów jako własne globalne centrum techniczne, w którym mogą zapraszać klientów na prywatne uroczystości i pokazy oraz angażować się z nimi na bardziej osobistym poziomie.

Wyjątkowe doświadczenie

Podobnie jak w przypadku każdego wydarzenia na żywo, po rejestracji, odwiedzający pokaz mogą swobodnie poruszać się po różnych strefach i odwiedzać wirtualne stoisko każdego dostawcy, oglądać sprzęt 3D o wysokiej rozdzielczości, oglądać maszyny w akcji i uczestniczyć w prezentacjach na ekranie, gdzie menedżerowie produktu i dyrektorzy generalni dzielą się swoimi nowe innowacje i technologie, a także ich najnowsze strategie. Każdy odwiedzający jest VIP-em tworzącym własne, niepowtarzalne wrażenia. Mogą pobrać swoje ulubione pliki PDF i filmy oraz odebrać artykuły promocyjne lub zamówić próbki druku od wystawców. Odwiedzający mogą mieć dostęp do spersonalizowanego pulpitu nawigacyjnego, na którym wystawcy mogą angażować się i wysyłać bezpośrednie wiadomości o aktualizacjach, seminariach lub nowych funkcjach. Na targach dostępne są hotspoty z możliwością wysyłania przez odwiedzających wiadomości e-mail ze szczegółami do siebie lub kolegi, udostępniania w mediach społecznościowych i drukowania lub żądania dalszych informacji bezpośrednio od wystawcy.

Beckett podsumowuje: „Wierzymy, że wszystko, co wirtualne musi być interaktywne, a przede wszystkim musi być przyjemne do odwiedzenia, a także przydatne, dlatego uruchomiliśmy print-expo.online. Nasza wystawa internetowa nie ma na celu zastąpienia wydarzeń na żywo, ale ich uzupełnienie. Składa się z tego, co nazywamy zasobami cyfrowymi, które mogą być wykorzystywane przez wystawców we własnych kampaniach marketingowych oraz przez własne zespoły sprzedażowe firm na całym świecie jako centra demonstracyjne online. Najbardziej ekscytującym aspektem naszego programu jest to, że dysponujemy technologią i możliwością, aby przekształcić go w to, co chcą uczestnicy. ”

Ta wyjątkowa wystawa internetowa została zaprojektowana w skali „prawdziwego świata”, zapewniając prawdziwą rzeczywistość każdemu fizycznemu aspektowi. Printing-expo.online zapewnia odwiedzającym prawdziwe wrażenia podobne do pokazów na żywo, z dodatkową zaletą możliwości wpadnięcia i obejrzenia programu w dowolnym czasie i miejscu. Ten format umożliwia zwiedzającym zwiedzanie całej wirtualnej hali wystawienniczej i korzystanie ze wszystkiego, co oferuje pokaz na żywo. Możliwości są nieograniczone. Chodź i dołącz do nas. Nie pozwól, aby rzeczywistość Cię powstrzymała!

Na podstawie informacji Printing Expo

 Produkcja: WebFabrika 1999-2021 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności