Zaproszenie na szkolenie: "Poligrafia w marketingu" - 12.05.2021Poprzedni artykuł 

Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy do udziału w szkoleniu „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się już 12 maja br. w formie webinarium.

Dla kogo przeznaczone jest to szkolenie?

„Poligrafia w marketingu” przeznaczona jest dla pracowników działów marketingu różnych branż i agencji reklamowych oraz wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z poligrafią. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z praktycznymi i teoretycznymi zagadnieniami dotyczącymi przygotowania projektu, druku, uszlachetniania i introligatorni, a także uświadomienie możliwości i ograniczeń poszczególnych technik drukarskich w celu obniżenia kosztów, oszczędności czasu oraz wypracowania precyzyjnych i skutecznych sposobów komunikacji między działem marketingu, agencją reklamową i drukarnią. W trakcie szkolenia zapewniamy możliwość zadawania pytań trenerowi, który postara się rozwiać wszelkie Państwa wątpliwości, aby obcowanie ze sztuką poligrafii stało się łatwe i przyjemne

Kto prowadzi szkolenie?

Doświadczony trener, nauczyciel, naukowiec i konsultant – dr. inż. Jacek Hamerliński – od prawie 30 lat specjalizujący się w poligrafii i systemach wydawniczych, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego (COBRPP), obecnie także prezes Polskiej Izby Druku. Jest również autorem licznych artykułów specjalistycznych, publikowanych w pismach branżowych, polskich i zagranicznych.

W jakim terminie i godzinach odbędzie się szkolenie?

12 maja 2021 r. w godz. 9–17, w tym krótkie przerwy i jedna dłuższa „na kawę” oraz możliwość zadawania trenerowi pytań i dyskusji w czasie rzeczywistym szkolenia i na jego zakończenie.

Jaki jest program szkolenia?

1. Merytoryczne i techniczne przygotowanie publikacji

  • projektowanie reklam i publikacji marketingowych (dobór materiałów wyjściowych, cechy dobrego projektu
  • terminy stosowane w procesie przygotowania publikacji
  • podstawowe zasady składu i łamania
  • przygotowanie tekstu, grafik, reklam; RGB a CMYK; zasady umieszczania reklam w publikacji; DTP
  • postać elektroniczna publikacji a wydruk
  • zasady korekty.

2. Papier i inne podłoża do druku (rodzaje, gramatury, formaty).
3. Proces poligraficzny
a) przygotowalnia (prepress)

  • odwzorowywanie kolorów, CMYK a Pantone
  • technologia
  • zarządzanie barwą
  • proofing kontraktowy

b) drukowanie (press)

  • najczęściej stosowane techniki druku (offset, wklęsłodruk, typografia, fleksografia, sitodruk, tampodruk, druk cyfrowy mało- i wielkoformatowy)
  • podstawowa technika poligrafii: offset (maszyny drukujące, farby, farby specjalne)
  • druk cyfrowy (personalizowany, na żądanie, masowy)
  • druk cyfrowy wielkoformatowy
  • łączenie technik drukarskich

c) obróbka po druku (postpress)

  • uszlachetnianie publikacji (foliowanie/laminowanie, lakierowanie, lakierowanie wybiórcze, tłoczenie folią, wykrawanie)
  • introligatornia (zszywanie, klejenie, oprawa) druków tradycyjnych i cyfrowych.

4. Współpraca z agencją reklamową i studiem graficznym.
5. Współpraca z drukarnią i optymalizacja kosztów

  • komunikacja
  • jaką drukarnię wybrać
  • jak napisać dobre zlecenie
  • jak kalkulować zlecenie, żeby było dobrze wykonane jakościowo i konkurencyjne cenowo
  • jak reklamować źle wykonane zlecenie.

Na jakiej platformie internetowej odbędzie się szkolenie i jakie są zalecenia, aby szkolenie przebiegło sprawnie i technika niczym nas nie zaskoczyła?

Szkolenie zostanie przeprowadzone na platformie Click Meeting.

Jest to platforma oparta na przeglądarce internetowej, dlatego zalecane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przeglądarek: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge, Yandex lub Opera. Podczas szkolenia online prosimy o zamknięcie wszystkich niepotrzebnych aplikacji na komputerze. Zalecane parametry sprzętowe do prawidłowego odbioru transmisji:

  • procesor czterordzeniowy (min. 2 GHz),
  • 4 GB pamięci RAM,
  • system operacyjny Windows 8 lub wyższy, lub Mac OS wersja min. 10.13,
  • mikrofon oraz głośnik (ewentualnie kamera),
  • dostęp do Internetu.

Przed szkoleniem, w dniu 10 maja br., każdy uczestnik otrzyma link, który wystarczy otworzyć w swojej przeglądarce internetowej, żeby dołączyć do szkolenia w jego terminie.

Co zrobić, żeby wziąć udział w szkoleniu?

Prosimy o zapoznanie się z regulaminem szkolenia i warunkami udziału, a następnie przesłanie formularza zgłoszeniowego – znajdą je Państwo na stronie:

http://www.akademia-wiedzy.eu/Konferencje/Poligrafia/Poligrafia-w-marketingu/Regulamin-i-formularz-zgloszeniowy

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności