AccurioLabel 230 w MD Labels – wdrożenie zgodnie z nową etykietą biznesowąPoprzedni artykuł 

Od lewej Jarosław Szymczyk,-Konica Minolta, Marcin Jasiński
Od lewej Jarosław Szymczyk,-Konica Minolta, Marcin Jasiński

Najnowsza współpraca drukarni etykietowej MD Labels z Konica Minolta Business Solutions Polska to dowód na to, że ultrakrótkie nakłady stanowią zauważalny odsetek zleceń i zwiastują dużą zmianę na rynku etykietowym. AccurioLabel 230 do cyfrowego druku etykiet w trybie „z roli na rolę” to odpowiedź na oczekiwania coraz bardziej wymagających klientów.

Kaliska drukarnia MD Labels od niemal pięciu lat stawia na cyfrowy druk etykiet i dynamicznie się rozwija. Może świadczyć o tym fakt, że pierwsza instalacja maszyn osiągnęła pełną wydajność w ciągu dwóch lat i aktualnie pracuje na dwie zmiany, sześć dni w tygodniu. Dziś park maszynowy drukarni to 9 urządzeń do druku i konfekcji etykiet na rolkach, w tym najnowszy nabytek od Konica Minolta – AccurioLabel 230 do cyfrowego drukowania etykiet, który znacznie zwiększa uniwersalność drukarni i umożliwia zagospodarowanie rozdrobnionego portfela zleceń na żądanie.

– Szukaliśmy urządzenia o wysokiej wydajności, które sprosta mniejszym nakładom. AccurioLabel 230 to maszyna kompaktowa, szybka w konfiguracji i w obsłudze, niewymagająca znajomości zaawansowanych technik drukarskich, generuje mniej odpadów, a jednocześnie charakteryzuje się bardzo wysoką jakością druku – komentuje zakup Marcin Jasiński, współwłaściciel drukarni MD Labels.

Jednak proste uzupełnienie portfolio to niejedyne uzasadnienie wyboru AccurioLabel 230. To odpowiedź na coraz głębsze zmiany w gospodarce, które uwidaczniają się również w zamówieniach druków. – Widać wyraźnie, jak małe lokalne firmy rosną w siłę a ostatni czas spowodował dużą migrację biznesów do online’u. Ten segment nie generuje milionowych nakładów, to raczej setki, rzadziej tysiące sztuk. Jednocześnie klienci są bardzo wymagający, jeśli chodzi o jakość, estetykę i krótki czas realizacji zleceń – mówi Jasiński, a nabyte urządzenie określa jako kompaktowe i łatwe w obsłudze.

Łatwość obsługi nie oznacza jednak, że aspekt obsługi serwisowej maszyny nie miał wpływu na wybór. Wręcz przeciwnie, to właśnie usługi serwisowe oferowane przez Konica Minolta zaważyły ostatecznie o współpracy. Dla Jarosława Szymczyka, Production Printing Account Manager’a w Konica Minolta, było to o tyle ciekawe wdrożenie, że to drukarnia cyfrowa, która otwarcie określała swoje cele biznesowe. To pozwoliło na bardzo dobry dobór rozwiązania. – MD Labels to klient świadomy pod każdym względem. Współpracujemy niekoniecznie dyskutując o samym urządzeniu, ale rozmawiamy o możliwościach jego zastosowania, zwiększania portfolio produktów i o transformacji rynku druku – mówi Jarosław Szymczyk.

Właściciele MD Labels od początku działalności postawili na druk cyfrowy. – Staramy się go nieco odczarować i pokazywać, jak wiele ma zalet. Klienci są przyzwyczajeni do druku tradycyjnego i czasem trudno im uwierzyć, że cyfra może być równie dobrym rozwiązaniem. Coraz większa liczba zapytań o mniejsze nakłady, coraz więcej krótkich serii, coraz więcej klientów oczekujących kilku, kilkunastu wersji etykiety – to wszystko powoduje, że rynek jest na cyfrę coraz bardziej otwarty. A Konica Minolta bardzo nam w tej cyfrowej misji pomaga – mówi Marcin Jasiński. Tymczasem MD Labels może się już pochwalić nowymi wzorcowymi etykietami, z wyjątkowym finishingiem, naturalnie w nawet najmniejszym możliwym nakładzie i w doskonałej jakości.

Na podstawie informacji firmy Konica Minolta

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności