Kurs online: User Experience – UXPoprzedni artykuł 

Zapraszamy na 15 godz. kurs online “UX – User Experience”

Termin najbliższej edycji: 12, 13, 14 i 15 lipca 2021 r. (pon, wt, śr, czw) w godz. 17.25 – 20.30

Dla kogo? Dla web designerów, osób związanych z marketingiem internetowym, informatyków, grafików

Miejsce: komputer uczestnika w domu, łączenie przez Jitsi

Etapy pracy na kursie

1. Etap „Learn“ (rozumienie problemu projektowego) – zidentyfikowanie wymagań biznesowych, metody badawcze UX, określenie indywidualnych potrzeb użytkowników, postawienie wstępnych hipotez oraz pytań w celu poznania odbiorcy, poznanie technik pozyskiwania i dokumentowania wymagań poprzez analizę zachowań użytkownika, zaproponowanie rozwiązań, które odpowiedzą na oczekiwania odbiorcy.

2. Etap „Design“ (projektowanie rozwiązania problemu) – narzędzia do modelowania interakcji oraz zagadnień architektury informacji, zaprojektowanie interface uwzględniającego zgromadzone informacje o użytkowniku, zastosowanie technik szkicowania i projektowania interakcji, najnowsze trendy w projektowaniu produktu interaktywnego oraz podstawy liternictwa i oddziaływania kolorów.

3. Etap „Measure“ (weryfikacja opracowanego rozwiązania) – poznanie narzędzi wspomagających prowadzenie testów, umiejętność stworzenia prawidłowego planu badawczego, przygotowanie scenariusza pomagającego w prowadzeniu i obserwacji testów, formułowanie zmian na podstawie prowadzonych testów, umiejętność formułowania konstruktywnej krytyki.

Program:

1. Dlaczego UX, czyli poznanie najważniejszych wartości

2. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym

3. Przydatne narzędzia do projektowania UX

4. Tworzenie Person oraz propozycji wartości dla produktu / usługi

5. User Journey Map, czyli podróż użytkownika po produkcie

6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur

7. Low-Fidelity / High-Fidelity Wireframes jako sposób rozmieszczenia elementów na produkcie

8. Prototypowanie jako odpowiedź na potrzeby użytkownika

9. Testowanie produktu wraz z użytkownikami

10. Ewaluacja podsumowująca przygotowany projekt interaktywny. Bibliografia i literatura

Certyfikat: potwierdza uczestnictwo, oznaczony hologramem “Publishing School“

Promocja: Wpłata do 28 czerwca 2021 r. (pon.) gwarantuje 140 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 480 zł brutto (32 zł brutto za godz. dydaktyczną zajęć)

Koszt bez promocji: 620 zł brutto

Szczegóły i zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-ux-2/

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności