PrintFactory zapowiada dalszą rozbudowę swojego zespołu sprzedaży w HiszpaniiPoprzedni artykuł 

PrintFactory ogłasza dalszą rozbudowę swoich kanałów sprzedaży wraz z mianowaniem Angela Jiméneza Gila na stanowisko kierownika sprzedaży na rynku hiszpańskim od 1 października 2021 r.

Podchodzący z Madrytu Angel jest dobrze znany na rynku hiszpańskim jako dyrektor zarządzający Digital HiRes, firmy, która wcześniej była dystrybutorem Inca, Colorjet i PrintFactory w tym regionie.

Toby Burnett - Dyrektor EMEA mówi: „Angel wnosi ponad 25-letnie doświadczenie w branży wielkoformatowej w Hiszpanii i jest wspaniałym uzupełnieniem naszego zespołu. Jego wiedza nie ma sobie równych, zarówno komercyjnie, jak i technicznie. Od jakiegoś czasu współpracujemy z Angelem jako partner handlowy, więc wprowadzenie go do biznesu PrintFactory wydaje się naturalnym procesem. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydował się do nas dołączyć i pomóc nam ulepszyć naszą sprzedaż i obsługę w regionie”.

Erik Strik, dyrektor generalny PrintFactory dodaje: „To wielka wygrana dla nas jako firmy. Uważamy, że rynek hiszpański jest dla nas bardzo ważny i stwarza wiele możliwości. Oczekiwania klientów są wysokie, a drukarze wyrażają chęć poprawy wyników kolorystycznych i jakości druku, a także potrzebę automatyzacji procesów produkcyjnych, co czyni ich idealnymi kandydatami do przepływu pracy PrintFactory. Ponadto istnieje rosnąca tendencja do cyfryzacji produkcji przez drukarki analogowe, a skuteczne zarządzanie kolorami jest niezbędne, aby było to możliwe. Pomimo wydarzeń z ostatnich 18 miesięcy PrintFactory nadal się rozwija pod względem współpracowników, klientów, partnerów i przychodów ze sprzedaży. Angel pomoże nam tylko wesprzeć ten wzrost, pomagając nam zapewnić lepsze wsparcie naszym obecnym dealerom i partnerom w regionie, a także rozwijając nasz kanał sprzedaży i bezpośrednie relacje sprzedażowe”.

Oprogramowanie PrintFactory jest dostarczane za pośrednictwem sieci dystrybutorów na całym świecie: zapewnia zwiększoną wydajność, gwarantuje niższe koszty atramentu bez szkody dla jakości druku, poprawia marże dzięki zmniejszeniu odpadów mediów i zapewnia spójny kolor za każdym razem. Partnerstwo firmy z producentami urządzeń dobrze wróży nie tylko standardowym rynkom, ale także działaniom na skalę przemysłową.

Na podstawie informacji firmy PrintFactory

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności