OPM ogłasza inwestycję w dwie drukarki Nilpeter w celu wspierania wzrostu w Europie i ​​USAPoprzedni artykuł 

L-P, Chris Ellison, dyrektor generalny OPM Group i John Hammond, dyrektor sprzedaży w Wielkiej Brytanii, Nilpeter
L-P, Chris Ellison, dyrektor generalny OPM Group i John Hammond, dyrektor sprzedaży w Wielkiej Brytanii, Nilpeter

OPM Labels & Packaging Group („OPM”) ogłosiło, że inwestuje w dwie nowe w pełni zautomatyzowane drukarki Nilpeter FA22, aby wesprzeć przyspieszający wzrost zarówno w Europie, jak i Stanach Zjednoczonych.

12-kolorowa 22-calowa maszyna Nilpeter z linii FA zostanie zainstalowana w zakładzie firmy w Leeds w Wielkiej Brytanii w lipcu 2022 r., oferując możliwość suszenia gorącym powietrzem, utwardzania LED UV i wbudowanego laminowania rozpuszczalnikiem. Inwestycja ma na celu wsparcie rozwoju krótko- i średnioseryjnej działalności firmy w zakresie opakowań giętkich, a także jej fenomenalny sukces w segmencie wielowarstwowych etykiet peel & read.

Chris Ellison, dyrektor zarządzający OPM, powiedział: „Odczuwamy ogromne zapotrzebowanie na nasz sprytny projekt wielowarstwowych etykiet indeksowanych Multi Dex. To innowacyjne rozwiązanie w zakresie etykiet umożliwia projektantom przekazywanie w zwięzły sposób obszernych informacji na opakowaniu. Wraz z rosnącą presją na marki, aby znaleźć sprytne sposoby na dokuczanie wymogom prawnym, zdrowotnym i bezpieczeństwa na opakowaniach w celu zapewnienia zgodności, Multi Dex okazuje się szczególnie popularny w sektorach zdrowia, żywienia i urody, dzięki swojej unikalnej strukturze oferującej wiele twarzy dla projektanta do użycia bez narażanie na szwank zrównoważonego rozwoju lub wyróżnianie się grafiką”.

Druga w pełni zautomatyzowana drukarka, 10-kolorowa Nilpeter FA22, zostanie zainstalowana w Stanach Zjednoczonych w drugiej połowie 2022 r., umożliwiając firmie OPM dalsze zaspokojenie popytu na opatentowany system zamykania etykiet TLC w północnoamerykańskich sektorach higieny i chusteczek.

Ellison kontynuował: „Jesteśmy europejskim liderem w dostarczaniu opakowań do wilgotnych chusteczek w wyniku opracowania naszego opatentowanego w Europie i USA TLC – Grubsze zamknięcie etykiety. TLC zastępuje potrzebę stosowania sztywnych systemów zamykania typu flip top, oferując markom lżejsze zamknięcie, które można nadrukować w celu dopasowania ich do kolorów marki.

„TLC zatrzymuje wilgoć przez cały cykl życia produktu, co zwiększa satysfakcję konsumentów, jest tańszy i stosowany z większą prędkością, co zwiększa wydajność energetyczną i produkcyjną pakowaczy. Ponieważ zrównoważony rozwój jest kluczową kwestią na rynku chusteczek, TLC oferuje również niższy ślad węglowy, poprawia możliwość recyklingu opakowań i może być wytwarzany z zawartością materiałów pochodzących z recyklingu. W związku z tym widzimy znaczne zapotrzebowanie ze strony Stanów Zjednoczonych na tę innowację, a jedynym naszym prawem jest to, że zobowiązujemy się do produkcji lokalnej, aby zapewnić utrzymanie obsługi klienta i standardów dostaw, za które nasi klienci nas rozpoznali”.

Na podstawie informacji OPM Labels & Packaging Group

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności