Scodix i Insight tworzą nowe partnerstwo dystrybucyjne w IndiachPoprzedni artykuł 

Ajay Aggarwal, dyrektor generalny Insight
Ajay Aggarwal, dyrektor generalny Insight

Scodix, wiodący dostawca cyfrowych rozwiązań ulepszających dla branży graficznej, ogłasza dziś podpisanie umowy partnerskiej z Insight Print Communications w celu dystrybucji rozwiązań Scodix w Indiach. Insight i Monotech Systems, drugi dystrybutor Scodix o ustalonej pozycji w Indiach, razem tworzą silny kanał dystrybucji Scodix, który dociera do pełnej gamy indyjskich drukarni.

Założona w 1992 roku w Bombaju firma Insight wyznaczyła ścieżkę rozwoju w oparciu o swoje zaangażowanie w obsługę klienta i dobre samopoczucie. Insight, największy indyjski dealer sprzedaży sprzętu graficznego, odegrał kluczową rolę w tworzeniu jednych z największych światowych marek poligraficznych w Indiach. Insight to organizacja patrząca w przyszłość, posiadająca jedną z najbardziej profesjonalnych struktur, działająca w dziesięciu biurach w Indiach, z różnorodnym zarządem, który dotrzymuje kroku czasom i trendom.

Ajay Aggarwal MD, dyrektor generalny Insight, mówi: „Scodix jest bardzo poszukiwaną technologią w Indiach i jesteśmy zaszczyceni, że możemy dołączyć do kanału dystrybucji dla serii cyfrowych pras wzmacniających Scodix Ultra 1000. Jesteśmy dumni z tego, że dostarczamy naszym klientom sprzęt, który rozszerzy ich sukces, a Scodix z pewnością pasuje do tego zobowiązania między naszymi klientami a nami”.

Wizją Insight jest pomoc branży poligraficznej w przejściu na technologię cyfrową, a włączenie maszyn Scodix do portfolio firmy podnosi tę wizję. Kluczem do pomyślnej penetracji indyjskiego rynku poligraficznego przez Insight są standardy uczciwości, zaufania i niezawodności, które Insight zapewnia swoim klientom.

Ziki Kuly, prezes Scodix APJ, dodaje: „Z dumą witamy Insight w rodzinie Scodix. Pasja Insight do technologii jest jedną z głównych sił stojących za tą umową dystrybucyjną, wraz z jej zasięgiem na indyjskim rynku opakowań i na rynku komercyjnym”.

Bawa Amritpal, przedstawiciel Scodix w Indiach, stwierdza również: „Wspólnie planujemy infiltrację segmentu rynku opakowań, ponieważ Insight i Scodix wspólnie wprowadzają maszyny, które odpowiadają na potrzeby rozwijającego się indyjskiego rynku poligraficznego. Upiększająca jakość, szybkość, łatwość obsługi i dodana wartość druku maszyn Scodix są precyzyjną odpowiedzią na stale rosnące zapotrzebowanie na drukarki. Rozmach indyjskiego rynku poligraficznego, najwyższej klasy obsługa klienta Insight i najnowocześniejsza technologia Scodix tworzą czystą formułę, w której wszyscy wygrywają”.

Na podstawie informacji firmy Scodix

 Produkcja: WebFabrika 1999-2022 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności