Kongres Etykiety Samoprzylepne 2022Poprzedni artykuł 

Wydawnictwo Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”, wraz ze współorganizatorami, partnerami i patronami, zaprasza na Kongres Etykiety Samoprzylepne 2022.

Nie spotkamy się w tym roku na targach Labelexpo, więc tym bardziej mamy nadzieję, że zaszczycą nas Państwo swoim udziałem w Kongresie Etykiety Samoprzylepne 2022, który odbywać się będzie w dniach 9–10 czerwca br. w hotelu Metropolo Kraków by Golden Tulip. W ramach Kongresu tradycyjnie zaprosimy Państwa do wysłuchania interesujących i inspirujących wystąpień podczas XVII Konferencji „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” oraz zwiedzenia wystawy technologicznej.

Program

I dzień – 9 czerwca 2022 r.

8.30–10.00
Rejestracja i powitalna kawa

10.00–10.15
Powitanie Gości. Rozpoczęcie Kongresu. Sprawy organizacyjne

10.15–10.50
Postpandemiczna rewolucja na rynku etykiet samoprzylepnych
Przedstawiciel firmy Avery Dennison

10.50–11.25
Rynek beauty a technologia hybrydowa
Łukasz Chruśliński, Sales Manager, Mark Andy Poland

11.25–12.00
Zrównoważony rozwój firmy: UV LED
Adam Robak, Regional Sales Manager – EMEA, Phoseon Technology

12.00–12.35
Nowości w druku cyfrowym etykiet, woreczków i opakowań
Michał Kuczkowski, Sales Manager Poland Labels & Packaging, Xeikon

12.35–13.00 Przerwa kawowa

13.00–13.35
Standaryzacja produkcji polimerowych form drukowych
Zbigniew Jemioło, Sales Manager Esko Software and CDI, Digiprint PL

13.35–14.10
Tak tworzy się historia. Przeszłość i przyszłość druku cyfrowego
Krzysztof Książek, dyrektor sprzedaży, Digiprint

14.10–14.45
Cold-stamping w trudnych projektach
Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzająca, API Foilmakers Polska

14.45–15.45 Obiad. Zwiedzanie wystawy

15.45–16.05
Zwiększanie wydajności dzięki rozwiązaniom samoprzylepnym
Tomasz Kropiński, tesa Polska

16.05–16.40
Workflow w systemach do 100% inspekcji druku w wąskiej wstędze. Jak zwiększyć wydajność
produkcji z systemem Tube Scan
Izabela Talmont, Business Development Manager, Emipak/BST

16.40–17.15
Jak wykorzystać dane, aby zwiększyć produktywność i poprawić sprawność działania firmy
Monika Nojszewska, Sales Manager Polska, ePS (eProductivity Software)

17.15–17.35
Druk wąskowstęgowy – rozwiązania na trudne czasy
Andrzej Wasielak, Sales Flexo Manager, Koenig & Bauer (CEE)

17.35–18.00 Przerwa kawowa. Zwiedzanie wystawy

20.00–1.00 Uroczysta kolacja przy muzyce z niespodzianką

II dzień – 10 czerwca 2022 r.

9.30–10.00
Powitalna kawa. Zwiedzanie wystawy

10.00–10.15
Rozpoczęcie II dnia Kongresu

10.15–10.50
Branża etykiet samoprzylepnych – szanse, wyzwania i perspektywy rozwoju
Maciej Wojtaszek, przedstawiciel Stowarzyszenia Producentów Etykiet Samoprzylepnych, menedżer i właściciel drukarni Aniflex

10.50–11.10
Samooptymalizacja cyfrowej produkcji etykiet
Maciej Pierzchalski, SCORPIO

11.10–11.45
Różnorodne zastosowania technologii Epson PrecisonCore w produkcji etykiet, od proofingu, przez
druk na żądanie aż po wysokojakościowy druk wodny i UV
Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe B.V.

11.45–12.15
Przerwa kawowa. Oddanie kluczy od pokoi do recepcji do godz. 12

12.15–12.50
Bezpieczeństwo i efektywność produkcji – systemy inspekcji wizyjnej
Tomasz Zagrajek, Business Development Manager, EyeC Polska

12.50–13.25
Potęga zrównoważonych etykiet – dzięki farbom
Farby coraz bardziej „zielone” bez zmiany koloru
Mark Walking, Product Manager, ECP Packaging & Narrow Web Labels, Europe
International Technology Support Manager – Tetra Pak, Sun Chemical

13.25–13.45
Na nowo odkryj produkcję etykiet – cyfrową, flekso i hybrydową. Wybierz to, czego potrzebujesz
Koen Vlieghe, Zone Business Director Northern Europe/Baltics/Poland, BOBST

13.45–14.05
Płyta TOYOBO jako niejedyny element oszczędzający czas w drukarni
Jarosław Chudziński, Vice-President, Print Systems

14.05–14.40
Rozwiązania dla rynku etykiet samoprzylepnych
Anton Zhukov, Regional Sales Director, MPS Systems B.V.

14.40–15.00
Pytania i odpowiedzi – dyskusja

15.00–16.00
Obiad. Zwiedzanie wystawy

16.00
Zakończenie Kongresu

Prelegenci

  • Łukasz Chruśliński, Sales Manager, Mark Andy

Łukasz Chruśliński z branżą poligraficzną związany jest od 2006, kiedy to rozpoczął pracę jako sprzedawca rozwiązań do druku cyfrowego w firmie Xteam. W firmie Reprograf, gdzie odpowiedzialny był za sprzedaż rozwiązań firm m.in. EFI, Screen, Presstek czy MGI, spędził blisko 8 lat. Doświadczenie zdobył także w firmie Comarch – u globalnego dostawcy z zakresu IT. W firmie Mark Andy zajmuje stanowisko Sales Manager, gdzie odpowiedzialny jest za sprzedaż w południowej oraz centralnej Europie.

  • Zbigniew Jemioło, Sales Manager Esko Software and CDI, Digiprint PL

Od 2000 roku w firmie Digiprint najpierw jako szef studia i przygotowalni prepress.
Od 2004 roku w dziale handlowym Digiprint – zajmuje się sprzedażą i wdrożeniami programów Esko.

  • Katarzyna Kozińska, dyrektor zarządzający, API Folie Polska

W poligrafii od 25 lat. Zaczynała w branży druku i wydawnictw w 3M Poland na rynku polskim, następnie rozwijała segment folii do reklamy wewnętrznej i zewnętrznej na rynkach Europy Środowej w Avery Dennison. Kolejne etapy to sprzedaż surowców do druku etykiet, farb drukarskich, aż po rozwój firmy API Polska, w której pełni funkcje Dyrektora Zarządzającego całą operacją w Polsce oraz Dyrektora Handlowego odpowiedzialnego za rozwój biznesu wszystkich produktów API Group. Urodzona w Warszawie, ukończyła WSHiP im. R. Łazarskiego z tytułem magistra ekonomii. Mężatka, ma dorosłego syna. Wolny czas, którego brakuje spędza z mężem i dwoma psami.

  • Krzysztof Książek, Dyrektor sprzedaży, Digiprint

Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej Wydziału Elektroniki i Telekomunikacji, obecny na rynku poligrafii od 2006 roku.

W Digiprint od 2010 roku zgłębia cyfrowe technologie druku oraz jego wykańczania. Obecnie pełni funkcję dyrektora sprzedaży, a od 2021r. zajmuje się również sprzedażą rozwiązań rolowych HP Indigo.

Prywatnie poświęca czas żeglarstwu i narciarstwu.

  • Michał Kuczkowski, Kierownik sprzedaży, Xeikon

Jest odpowiedzialny za koordynowanie działań firmy Xeikon na polskim rynku, oferując rozwiązania dla wszystkich segmentów (m.in. do druku etykiet, torebek doypack, opakowań, kubków papierowych, dokumentów, materiałów POS i reklamowych, tapet, dekoracji ściennych itd.).

Cała jego kariera zawodowa od 12 lat jest związana z poligrafią.

Wcześniej pracował w wiodącej grupie produkującej m.in. opakowania z tektury falistej i display’e, a następnie wiele lat spędził w największej korporacji na świecie produkującej etykiety samoprzylepne.

Był odpowiedzialny za projekty globalnych producentów oraz lokalnych liderów, współpracując w międzynarodowym środowisku i wykorzystując wszystkie technologie druku konwencjonalnego oraz cyfrowego.

  • Tomasz Kropiński, Key Account Manager, tesa tapes

Posiada 9-letnie doświadczenie w szerokim zakresie sprzedaży i obsługi klientów w projektach dla największych polskich firm z branży poligraficznej/fleksograficznej, tekturniczej, papierniczej oraz opakowaniowej.

Jeste odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi etapami w procesie wprowadzenia produktów tesa na rynki przemysłowe zarówno wąskiej, jak i szerokiej wstęgi.

Zajmuję się pozyskiwaniem nowych kontaktów oraz utrzymywaniem i rozwijaniem długofalowych relacji z klientami firmy tesa Polska. Znajomość mechanizmów B2B pozwala mu z sukcesem zarządzać budżetem sprzedaży.

  • Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, Epson Europe B.V.

Profesjonalny partner i doradca biznesowy w zakresie rozwiązań do zarządzania drukiem oraz budowania zoptymalizowanych rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego. Od ponad 20 lat w zespole Epson Polska. Doświadczony manager i lider zespołu, odpowiedzialny za wsparcie i współpracę z partnerami w zakresie druku przemysłowego. Uważa, że dzisiejszy rynek profesjonalnych urządzeń i systemów druku, choć o ogromnym potencjale wzrostu, jest także bardzo wymagający, dlatego tak ważne jest poszerzanie kompetencji klientów i ciągłe wspieranie ich w procesach biznesowych. Stawia na długotrwałą współpracę z firmami partnerskimi oraz trwałe relacje z klientami, chętnie dzieli się swoim bogatym doświadczeniem i fachową wiedzą.

  • Monika Nojszewska, Sales Manager Polska, ePS

Ponad 20 lat doświadczenia w branżach: informatycznej i poligraficznej. Monika Nojszewska pracowała dla wiodących dostawców z branży poligraficznej oraz branży IT. Pełniła funkcje zarządzające związane ze sprzedażą i technologią.

Od ponad 4 latach odpowiada za sprzedaż na rynku polskim dedykowanych dla branży opakowań systemów ERP firmy EFI obecnie ePS Productivity Software.

Skutecznie pomaga producentom i przetwórcom opakowań w opracowaniu zautomatyzowanych, inteligentnych procesów pracy, planowania, zarządzania produkcją, które optymalizują zasoby, odpady, podnoszą rentowność i jakość w procesie produkcyjnym.

  • Maciej Pierzchalski, Kierownik ds. projektu wdrożeń oprogramowania, SCORPIO

Magister Wzornictwa Przemysłowego i Informatyki, 20 lat w branży poligraficznej, w tym 8 lat jako Manager II stopnia w międzynarodowych korporacjach jak MeadWestvaco Europe, ASG, zwierzchnictwo DTP i CTP grupy pięciu fabryk. Obecnie związany z firmą SCORPIO, zajmuje się oprogramowaniem firm: Hybrid Software, Arden Software, Multiscience.

  • Adam Robak, Regional Sales Manager DACH, CEE, Phoseon Technology Inc.

Wykładowca jest absolwentem:
The University of Manchester
(UK, Master of Enginneering in Mechatronics)
SGH Warszawa
(PL, Master of Science in Management Accounting and Controlling / Rachunkowość Zarządcza i Kontroling)

Doświadczenie:
British Petroleum plc (UK), Axians IT Solutions (DE),
FLEXOR Sp. z o.o. (PL)

Pracuje: PHOSEON Technologies Inc. (USA)

  • Izabela Talmont, Business Development Manager, Emipak/BST
  • Koen Vlieghe, Zone Business Director Nothern Europe/Baltics/Poland, BOBST
  • Mark Walking, Product Manager, ECP Packaging & Narrow Web Labels, Europe International Technology Support Manager - Tetra Pak, Sun Chemical
  • Andrzej Wasielak, Sales Flexo Manager, Koenig&Bauer (CEE)

W poligrafii od 1995 roku, pracował w Eurintrade, Agfa. Od 2008 roku w Koenig&Bauer (CEE), od 2017 roku na stanowisku Sales Flexo Manager.

Od 2021 odpowiedzialny za sprzedaż maszyn wąskowstęgowych firmy Nilpeter, z którą Koenig&Bauer ma podpisana umowę o reprezentowaniu na terenie Polski.

Urodzony w Krakowie, absolwent UJ, całe życie związany z Krakowem.

  • Maciej Wojtaszek, Menedżer i właściciel drukarni Aniflex

Przedstawiciel Stowarzyszenia Producentów Etykiet Samoprzylepnych, menedżer i właściciel, Aniflex, Tomaszów Mazowiecki Manager z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży, który od wielu lat zarządza własną firmą zajmującą się produkcją etykiet samoprzylepnych. Ekspert w dziedzinie technologii druku cyfrowego i fleksograficznego. Prelegent konferencji i kongresów związanych z branżą opakowań, autor publikacji prasowych na temat etykietowania produktów. Aktywny uczestnik prac związanych z rozwojem technologii druku etykiet samoprzylepnych.

  • Tomasz Zagrajek, Business Development Manager, EyeC Polska

Poligraf z wykształcenia, z branżą związany jest od 2003 roku. Swoją przygodę ze sprzedażą w poligrafii zaczął w roku 2009 w firmie Europapier. Ostatnie 7 lat pracował w manroland Polska jako Area Sales Manager. Od stycznia 2022 roku Tomasz Zagrajek jest odpowiedzialny za sprzedaż systemów inspekcji wizyjnej firmy EyeC dla branży opakowaniowej.

Na podstawie informacji organizatora

 Produkcja: WebFabrika 1999-2022 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności