Keypoint Intelligence i Big Picture oceniają zmiany na rynku wielkoformatowymPoprzedni artykuł 

Keypoint Intelligence i magazyn Big Picture przeprowadziły ankietę wśród właścicieli i pracowników dostawców usług druku wielkoformatowego (PSP), aby ocenić trendy w aplikacjach, zamiary zakupu, redukcję odpadów, optymalizację przepływu pracy i oczekiwania dotyczące przychodów. Większość respondentów pochodziła z komercyjnych drukarni, a następnie z wielkoformatowych dostawców usług płatniczych, sklepów z szyldami i wewnętrznych działów druku cyfrowego.

W miarę jak poruszamy się po trudnej drodze do ożywienia gospodarczego, rynek wielkoformatowy wciąż rośnie i dostosowuje się do zmian w zachowaniach i trendach konsumenckich związanych z pandemią, przy czym priorytetem jest oszczędność kosztów produkcji i redukcja odpadów.

Wyniki tego badania wskazują, że najczęściej produkowane aplikacje mogą nie być najbardziej opłacalne, zakupy sprzętu mogą być oparte na cenie, a nie możliwościach, a automatyzacja zyskuje na popularności.

„Dostawcy usług płatniczych powinni starać się automatyzować wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, aby usprawnić przepływ pracy, obniżyć koszty pracy oraz ograniczyć straty materiałowe i marnotrawstwo” — mówi główny analityk Keypoint Intelligence, Eric Zimmerman. „W tym momencie dziewięćdziesiąt procent dostawców usług płatniczych w jakiejś formie zautomatyzowanego przepływu pracy”.

„Zdrowy poziom rentowności można osiągnąć, oferując swoim klientom różnorodne aplikacje” — mówi Adrienne Palmer, redaktor naczelna magazynu Big Picture. „Aby dowiedzieć się z pierwszej ręki, co robią dostawcy usług płatniczych, aby utrzymać sukces finansowy i zdobyć udział w rynku w ciągle zmieniającej się gospodarce, przeczytaj kluczowe wyniki ankiety na stronie bigpicturemag.com”.

Badanie magazynu Keypoint Intelligence i Big Picture można nabyć osobno lub w ramach subskrypcji innych badań dostarczanych przez usługę produkcji Keypoint Intelligence. Ponadto opcje dodatkowe do zakupu obejmują rozwój narzędzi sprzedażowych i marketingowych, takich jak wykorzystanie danych i opracowywanie komunikatów za pomocą tabel przestawnych w programie Excel. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

Na podstawie informacji Keypoint Intelligence

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności