ABC/Allied Pressroom Products Europe: ciąg dalszy ekspansji rynkowejPoprzedni artykuł 

Ole Emmert Andersen (z lewej) i Konrad Lewandowski
Ole Emmert Andersen (z lewej) i Konrad Lewandowski

Pierwsze miesiące br. przyniosły firmie ABC/Allied Pressroom Products Europe dalszy wzrost udziałów w rynku specjalistycznych chemikaliów do druku offsetowego, zarówno w Polsce, jak i w Europie. W jej ofercie pojawiły się też zapowiadane od dłuższego czasu produkty, dedykowane produkcji fleksograficznej. Rozbudowie uległy struktury osobowe firmy; m.in. szeregi jej kierownictwa zasilił Ole Emmert Andersen – osoba o kilkudziesięcioletnim doświadczeniu w branży poligraficznej.

Mówi Konrad Lewandowski – współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe: „Pierwsze miesiące 2017 roku były dla nas bardzo intensywne. To m.in. efekt zawartej pod koniec ub.r. umowy o strategicznym partnerstwie z firmą Avargraf, uwzględniającej wspólne działania w zakresie sprzedaży, wdrażania i szkoleń dotyczących chemii ABC/Allied. Z zadowoleniem odnotowaliśmy kolejne w ostatnich latach wzrosty przychodów ze sprzedaży oraz zysków – w ujęciu rok do roku. Poza działaniami sprzedażowymi, wpływ na taki stan rzeczy miały także nowe inwestycje poczynione z myślą o naszym warszawskim zakładzie produkcyjnym, zwiększenie zatrudnienia w firmie, stale rosnący udział eksportu w naszych obrotach oraz pojawienie się w ofercie ABC/Allied Pressroom Products Europe chemikaliów do druku fleksograficznego”.

Zmiany w kierownictwie
Od pewnego czasu w skład kierownictwa firmy – poza Konradem Lewandowskim – wchodzi Ole Emmert Andersen. Jest on osobą związaną z branżą poligraficzną od lat 70 ubiegłego wieku. W latach 1998-2004 kierował filiami Heidelberger Druckmaschinen w Meksyku i Indonezji. Wcześniej przez 20 lat związany był z firmą East Asiatic Company, będącą dystrybutorem wielu marek światowych na rynkach azjatyckich. „Bardzo się cieszymy, że Ole Emmert Andersen dołączył do naszego zespołu – mówi Konrad Lewandowski. – Jego doświadczenie, wiedza i liczne kontakty biznesowe są dla nas bezcenne. Dla mnie osobiście jest on szczególnym wsparciem, gdyż mogę obecnie skoncentrować się na meritum swojej pracy, tj. wizytach u klientów w Polsce i poza nią”.

Rynkowej ekspansji ciąg dalszy
Jak zapewniają przedstawiciele ABC/Allied Pressroom Products Europe klientów firmy przybywa w bardzo szybkim tempie. „To efekt świetnej pracy, jaką Konrad Lewandowski i cały polski zespół wykonali w ostatnich latach – podkreśla Ole Emmert Andersen. – Jako osoba relatywnie nowa w firmie z zadowoleniem stwierdzam, że znajomość marki ABC/Allied, jak też udziały rynkowe naszych produktów już teraz są na niezwykle satysfakcjonującym poziomie. Pracujemy jednak nieustannie nad tym, by nadal systematycznie je zwiększać”.
Z myślą o dalszej ekspansji rozbudowane zostały struktury osobowe ABC/Allied Pressroom Products Europe – obecnie pracuje w niej 12 osób. Co więcej, z uwagi na bardzo mocną pozycję firmy w krajach bałtyckich, jeden z jej polskich pracowników – Sławomir Dzido od niedawna opiekuje się wyłącznie klientami z tego regionu Europy. „Krok ten w pewien sposób wymusili na nas sami użytkownicy produktów ABC/Allied z Łotwy, Litwy i Estonii. Nasze udziały rynkowe w tych krajach są znaczące, mamy tam wielu strategicznych klientów, więc obecność lokalnego wsparcia technicznego stałą się nieodzowna” – mówi Konrad Lewandowski.
Kluczowym dla firmy obszarem działania pozostaje w dalszym ciągu Polska, choć – jak zaznaczają przedstawiciele jej kierownictwa – wciąż ogromny potencjał tkwi choćby w rynku rosyjskim.

Nie tylko offset
W związku z rosnącym zapotrzebowaniem na wysokiej jakości produkty ABC/Allied coraz większa ich część jest wytwarzana i konfekcjonowana lokalnie, w warszawskim zakładzie produkcyjnym. Ostatnie miesiące przyniosły tu kolejne inwestycje, m.in. w linię do butelkowania oraz w rozbudowę powierzchni magazynowej. Działania te związane były m.in. z wprowadzeniem do oferty produktów do druku fleksograficznego.
„Krok ten zapowiadaliśmy od dawna – mówi Ole Emmert Andersen. – Musieliśmy mieć jednak pewność, że proponowane przez nas środki chemiczne dla tej nowej dla ABC/Allied Pressroom Products Europe grupy odbiorców będą konkurencyjne nie tylko cenowo, ale też pod względem jakości i wydajności. W ostatnich miesiącach wdrożyliśmy je w licznych drukarniach z Polski, należących do ścisłej czołówki producentów opakowań i etykiet, bazujących na technice fleksograficznej. Efekty są więcej niż zadowalające i pozwalają wierzyć, iż odniesiemy tu podobne sukcesy, jak na rynku druku offsetowego”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

Dodane 28.06.2017 r. przez Maciej Tryburcy, WebFabrika - Wytwórnia Stron Internetowych.
 Produkcja: WebFabrika 1999-2017 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności