recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

ABC/Allied Pressroom Products Europe rozszerza portfolio chemikaliów drukarskich o specjalistyczne środki dla fleksografiiPoprzedni artykuł 

Jak zapewnia Konrad Lewandowski, produkty marki ABC/Allied są bezpieczne w użytkowaniu, nie zawierają substancji powodujących korozję, spełniają też restrykcyjne wymagania unijne
Jak zapewnia Konrad Lewandowski, produkty marki ABC/Allied są bezpieczne w użytkowaniu, nie zawierają substancji powodujących korozję, spełniają też restrykcyjne wymagania unijne

Firma ABC/Allied Pressroom Products Europe dotychczas była znana, nie tylko na rynku polskim, głównie z produkcji specjalistycznych chemikaliów do druku offsetowego. W ostatnim czasie jej działalność w coraz większym stopniu koncentruje się także na obsłudze – w podobnym zakresie – drukarń opakowaniowych i etykietowych wyposażonych w maszyny fleksograficzne. W portfolio firmy pojawiło się kilka produktów skierowanych do zakładów poligraficznych, specjalizujących się w tej technice drukowania. Jej przedstawiciele uczestniczą też aktywnie w wydarzeniach branżowych, dedykowanych produkcji etykiet i opakowań.

Mówi Konrad Lewandowski – współwłaściciel ABC/Allied Pressroom Products Europe: „Chemikalia do druku fleksograficznego pojawiły się w naszej ofercie w 1. połowie br. Ich pierwsze wdrożenia spotkały się bardzo pozytywnym odzewem użytkowników, na co wpływ ma z jednej strony ich wysoka jakość, z drugiej – wielokrotnie niższa cena od alternatywnych rozwiązań dostępnych na rynku. Co więcej – są one bardzo bezpieczne w użytkowaniu, nie zawierają substancji powodujących korozję, spełniają też restrykcyjne wymagania unijne w kontekście aplikacji, do jakich są wykorzystywane. Wśród pierwszych klientów, jacy z powodzeniem stosują produkty ABC/Allied w codziennej produkcji, są m.in. jedne z największych i najprężniej działających polskich drukarń bazujących na technice fleksograficznej. Obecnie jesteśmy też na etapie testowych wdrożeń na innych rynkach, na których aktywnie działamy, m.in. w Rosji, Czechach czy krajach nadbałtyckich”.
Portfolio ABC/Allied Pressroom Products Europe, skierowane do drukarń fleksograficznych, obejmuje obecnie kilka specjalistycznych produktów, ale – jak zapewnia Konrad Lewandowski – będzie ono systematycznie rozbudowywane: „Wśród nich na szczególną uwagę zasługują emulsja do głębokiego mycia aniloksów oraz zmywacze do farb fleksograficznych różnego rodzaju: wodnych, rozpuszczalnikowych, UV i EB. Poza wersją gotową do użycia, są one również dostępne w postaci super koncentratu, stosowanego w proporcjach 1:20. Ten ostatni to nasza propozycja dla większych firm, zużywających odpowiednio duże ilości zmywacza”.

Jak dodaje Olle Emmert Andersen, który należy do ścisłego kierownictwa ABC/Allied Pressroom Products Europe, krok związany z wejściem na rynek fleksografii planowany był w firmie od dawna: „Aby go wykonać, musieliśmy nabrać przekonania, że nasza oferta skierowana do drukarń z tego segmentu, będących niezwykle wymagającymi klientami, spełnia ich oczekiwania – zarówno pod względem jakości i wydajności, jak też cenowym. Pierwsze implementacje przeprowadzone u czołowych polskich graczy wskazują na to, że jesteśmy na to gotowi. Efekty wdrożeń są bardzo zadowalające, więc rozpoczynamy ekspansję rynkową w tym obszarze, m.in. rozmawiając z potencjalnymi dystrybutorami chemikaliów marki ABC/Allied”.

Inne, podejmowane przez firmę ABC/Allied Pressroom Products Europe działania, związane z wejściem na nowy dla niej segment druku fleksograficznego to – poza wizytami u obecnych i potencjalnych klientów – także obecność na ważnych dla branży etykiet i opakowań wydarzeniach branżowych. „Byliśmy obecni na targach Labelexpo Europe 2017, gdzie swoje stoiska mieli nasi partnerzy biznesowi z różnych stron świata. Po raz pierwszy uczestniczyliśmy także w konferencji poświęconej etykietom samoprzylepnym organizowanej w Polsce. Efekty udziału w obu imprezach utwierdziły nas w przekonaniu, że fleksografia to bardzo perspektywiczny i dynamicznie rozwijający się rynek i że naszą decyzję o pojawieniu się na nim podjęliśmy w odpowiednim czasie” – podsumowuje Konrad Lewandowski.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

Dodane 22.11.2017 r. przez Maciej Tryburcy, WebFabrika - Wytwórnia Stron Internetowych.
 Produkcja: WebFabrika 1999-2018 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności