ActiveJet liderem rynku materiałów eksploatacyjnych w PolscePoprzedni artykuł 

Wyniki badań IDC dotyczące rynku materiałów eksploatacyjnych w Polsce w pierwszej połowie 2013 potwierdzają, że w segmencie kompatybilnym marki ActiveJet i Actis, należące do firmy Action S.A., odnotowały w analizowanym okresie  jedne z najlepszych wyników na całym rynku.

Jak zauważają analitycy IDC, obecny rynek materiałów eksploatacyjnych kurczy się.  
Z przedstawionych przez nich badań wynika, że w pierwszej połowie tego roku konsumpcja tuszów
i tonerów do urządzeń drukujących spadła o 6,9 procent rok do roku i wyniosła ponad 7 mln sztuk.

- Faktycznie, dane IDC potwierdzają na jak trudnym i wymagającym rynku działamy. Tym bardziej cieszę się, że dzięki starannie opracowanej strategii kolejny raz odnieśliśmy sukces. Najlepszym tego potwierdzeniem jest wzrost udziału naszych marek na polskim rynku materiałów zamiennych. ActiveJet  to zdecydowany lider, a Actis zwycięzca największych wzrostów – zaznacza  Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet  
i Actis.

Z analizy IDC wynika, że w pierwszym półroczu udział ilościowy marki ActiveJet w alternatywnym rynku tuszów wyniósł ponad 22 procent, wzrost odnotowała także marka Actis.

- Taka ocena IDC, jednej z największych firmy badawczych na świecie, jest dla nas wymiernym dowodem na to, że przyjęta strategia dotycząca marki ActiveJet i Actis przynosi zamierzone efekty. Nasz sukces jest też sukcesem naszych partnerów, którzy znacznie zyskują ze współpracy z nami.  Dodatkowo, wyniki IDC motywują nas do dalszej, wytężonej pracy, która pozwoli nam również  
w przyszłości zająć wysokie miejsca na podium marek, które mają największy udział  
w rynku alternatywnych materiałów do urządzeń drukujących –
dodaje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A., będącej właścicielem marki ActiveJet i Actis.

Na podstawie informacji firmy Grupa ACTION S.A.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności