Brother obchodzi 25-lecie wprowadzenia drukarek etykietPoprzedni artykuł 

Pierwszym modelem, zaprezentowanym jeszcze w 1988 roku, był klasyczny PT-6. Do tej pory sprzedano ponad 37mln urządzeń z tej serii. Dodatkowo, na przestrzeni 25 lat,  wydrukowano etykiety o łącznej długości pozwalającej okrążyć ziemię 114 razy. Od tamtej pory seria       P-touch cieszy się niesłabnącą popularnością, a kolejne serie urządzeń pozwalają ludziom lepiej porządkować zarówno swoje miejsca pracy jak i domowe pielesze.

Obchody rocznicy potrwają do końca listopada i będą stanowiły część globalnych obchodów 25-lecia wprowadzenia do sprzedaży pierwszych tego typu urządzeń. W jej ramach zostaną wykorzystane takie środki komunikacji jak: ulotki, materiały POS, mailingi oraz banery.

„Od momentu wprowadzenia do sprzedaży pierwszego urządzenia P-touch w 1988 roku mija właśnie ćwierćwiecze. Brother nie ustaje jednak w wysiłkach by uczynić swoje produkty jeszcze lepszymi. Takie podejście, w połączeniu z ogromnym doświadczeniem, daje gwarancję naszym użytkownikom, że zawsze korzystają z najwyższej jakości sprzętu. Jestem przekonany, że przez kolejne lata  nasze urządzenia nadal pozostaną jednymi z najpopularniejszych w tej kategorii”. – powiedział Piotr Baca, Dyrektor Zarządzający w Brother Polska.

Kampania będzie obejmowała cztery modele z serii P-touch, w tym nowe urządzenie PT-H300, oraz PT-2730VP, PT-D200VP, PT-2430PC i trzy urządzenia z serii QL: QL710W, QL720NW i QL700. Wszystkie urządzenia są objęte 3-letnią gwarancją (po rejestracji na www.brother.pl)

Na podstawie informacji firmy Brother

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności