Chroma znalazła najpozytywniejszego pracownika świataPoprzedni artykuł 

Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatnim etapie kampanii Chroma zaprezentowała swoim klientom nowe zasady gwarancji jakości.

Kampania marketingowa Chromy miała na celu skierowanie uwagi odbiorców na istotę jakości w druku oraz pozytywnego i otwartego podejścia do klienta. W ostatnim etapie akcji drukarnia przedstawiła 5 zasad gwarancji jakości, gwarantując swoim klientom m.in. kompleksową, darmową dostawę zamówienia i pewność uzyskania określonej kolorystyki wydruku.

Jak pokazują badania, aż 84% Polaków spotyka się z narzekaniem na pracę. W ogóle jako naród lubimy narzekać - tak się powszechnie uważa. Mam jednak nadzieję, że jak udowodniła kampania Chromy - z Polakami nie jest aż tak źle. Moje cv zostało wybrane z ponad 1500 nadesłanych zgłoszeń, z których większość pochodziła właśnie z Polski. To zgłoszenia od pozytywnie nastawionych ludzi, takich jak ja – mówi Michał Bajda, nowy menedżer gwarancji jakości w Chroma. Prywatnie i zawodowo interesuję się marketingiem i od wielu lat śledzę sposób, w jaki komunikują się firmy. Cieszę się, że polska drukarnia zdecydowała się na taką niestandardową kampanię i że po pracę marzeń nie trzeba już lecieć do USA, czy na egzotyczną wyspę, ale wystarczy pojechać do oddalonych o około 70 km od mojego rodzinnego Zgorzelca Żar. – dodaje Michał.

Jak pokazała kampania, tego typu akcje budzą zainteresowanie, jednocześnie pozwalając firmom pokazać ich charakter i podejście do biznesu. Podczas swojego pobytu w Żarach Michał pozytywnie wypełnił wszystkie, przygotowane przez Chromę obowiązki. Najważniejszym z nich było ogłoszenie nowych zasad gwarancji jakości, które oprócz gwarancji darmowej i terminowej dostawy zapewniają też pozytywne rozpatrzenie reklamacji, w przypadku popełnienia błędu przez klienta, który pierwszy raz korzysta z usług drukarni.

– Akcja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród internautów. Łącznie zarejestrowaliśmy ponad 200 000 odwiedzin landing page kampanii. Jakość przesyłanych zgłoszeń, zwłaszcza tych video była bardzo wysoka.– mówi Agnieszka Rutkowska, social media manager Grupy On Board Think Kong. – Kandydaci byli wyjątkowo kreatywni, co nie ułatwiało nam dokonania wyboru. – dodaje.

Ogłoszenia rekrutacyjne do najpozytywniejszej pracy świata z początkiem stycznia pojawiły się na pracuj.pl, zagranicznych portalach rekrutacyjnych i na Facebooku. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybrano 10 najlepszych kandydatów, by następnie poddać przygotowane przez nich video głosowaniu. Internauci oddali łącznie prawie 4 tys. głosów na swoich faworytów. W akcję Chromy zaangażowani byli również influencerzy: Michał Sadowski i Michał Górecki. Prowadzący kanał na YouTube Szukam Pracy Karol Wyszyński odwiedził nawet siedzibę drukarni w Żarach, by sprawdzić czym zajmie się menedżer gwarancji jakości.

Na podstawie informacji firmy Chroma

 Produkcja: WebFabrika 1999-2018 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności