Fujifilm Europe wśród sponsorów Balu Polskiej Izby DrukuPoprzedni artykuł 

Od lewej: Andrzej Saenger - członek zarządu Paw-Druk, Bartosz Grzęda, Fujifilm
Od lewej: Andrzej Saenger - członek zarządu Paw-Druk, Bartosz Grzęda, Fujifilm

Po raz kolejny firma Fujifilm Europe – producent zaawansowanych rozwiązań dla prepressu, druku offsetowego i cyfrowego – włączyła się w aktywne wsparcie wydarzeń branżowych. Tym razem była jednym ze sponsorów Balu Polskiej Izby Druku, który miał miejsce 20 maja br. w hotelu The Westin Warsaw. Ważnym akcentem tego wydarzenia była uroczysta Gala, podczas której przyznano nagrody w XVIII edycji konkursu Złotego Gryfa na najlepszą jakość druku. Jedną z nich wręczał Bartosz Grzęda - kierownik sprzedaży rozwiązań poligraficznych w polskim oddziale Fujifilm.

W tym roku Bal Polskiej Izby Druku zgromadził ponad 160 osób szeroko pojętej branży poligraficznej. „Jest nam niezmiernie miło wspierać każde przedsięwzięcie naszej branży – podkreśla Bartosz Grzęda. - Tym bardziej takie, w której wyróżniane są i doceniane drukarnie oraz ich praca, a do tego rodzaju wydarzeń należy konkurs o nagrodę Złotego Gryfa. Odbywa się on od wielu lat, a gala wręczenia nagród jest wydarzeniem towarzyszącym Balowi Polskiej Izby Druku i wzbudzającym największe emocje”.

W tym roku gości przybyłych na to wydarzenie przywitał Leszek Wojtczuk, nowy prezes Polskiej Izby Druku, który podziękował Edwardowi Dreszerowi, sprawującemu to stanowisko przez ostatnie dwie kadencje i wręczył mu dyplom z podziękowaniem za wieloletnią i bezinteresowną pracę. Następnie, w imieniu nieobecnego prof. Jerzego Petriaszwilego - przewodniczącego jury konkursu Złotego Gryfa – głos zabrał Piotr Dobrołęcki, wiceprzewodniczący tegorocznego jury. Krótko omówił on pracę jurorów w zakresie oceniania produktów poligraficznych nadesłanych w tym roku na konkurs.

Podczas balu przedstawiono jego oficjalne wyniki i wręczono nagrody w ośmiu kategoriach produktowych.

Nagrodę w kategorii „produkt wielobarwny w oprawie prostej” otrzymała drukarnia Drukarnia WL Sp. z o.o. za „Czytanie Pomorza”; w kategorii „produkt wielobarwny w oprawie złożonej” nagrodę otrzymała drukarnia Takt Sp. z o.o. za „Marillion”; w kategorii „produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie prostej” – drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz za pozycję „Co mi w życiu nie wyszło”; w kategorii „produkt jedno- lub dwubarwny w oprawie złożonej” - Drukarnia Pozkal Sp. z o.o. Spółka komandytowa za „Jane Austen Dzieła Zebrane”; w kategorii „produkt informacyjno-reklamowy - drukarnia Takt Sp. z o.o. za pozycję „Ostatnia rodzina”; w kategorii „czasopismo wielobarwne” - Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz za „Herito”; w kategorii „opakowanie z nadrukiem” – drukarnia Takt Sp.z o.o. za produkt „Wajda”.

W ostatniej z kategorii „kalendarz”, w której nagrodzono pracę firmy Paw Druk Sp. z o.o. „Kalendarz Piękno Precyzji”, Andrzej Saenger – członek zarządu drukarni odebrał nagrodę z rąk Bartosza Grzędy, kierownika sprzedaży rozwiązań poligraficznych w polskim oddziale Fujifilm.

Galę zakończyło wręczenie nagród „Diamentowego Gryfa 2017” trzykrotnym laureatom nagrody „Złotego Gryfa”. W tym roku były to firmy: Takt Sp. z o.o., Drukarnia Pozkal i Drukarnia Skleniarz Włodzimierz Skleniarz. Po zakończeniu Gali Konkursowej rozpoczęły się występy artystyczne i tańce przy muzyce na żywo.

„Miło nam, że – podobnie jak w latach ubiegłych – mogliśmy wesprzeć tegoroczne wydarzenie Polskiej Izby Druku. Bal był świetną okazją, by spotkać się z przedstawicielami branży poligraficznej, w tym z drukarniami, które staramy się wspierać w różnych aspektach. Nagrody dla ich pracy są jednym z nich” – podsumowuje Bartosz Grzęda.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności