Iggesund wprowadza nowe usługi w AzjiPoprzedni artykuł 

Arvid Sundblad, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w firmie Iggesund.© Iggesund
Arvid Sundblad, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w firmie Iggesund.© Iggesund

Firma Iggesund Paperboard rozszerza usługi z zakresu dystrybucji na terenie Azji. Głównym celem jest skrócenie czasu realizacji zamówień, a tym samym usprawnienie obsługi klientów na kontynencie azjatyckim.

„Stale dostosowujemy się do potrzeb naszych klientów. Dlatego otwieramy na Tajwanie stację cięcia arkuszy punkt formowania arkuszy i przechowywania produktów, który będzie gotowy do końca lipca 2015 r.”, wyjaśnia Ivan Chong, dyrektor ds. działalności G&P, obszar Azji i Pacyfiku. „Za pośrednictwem tego kanału będziemy dążyć do zwiększenia dostępności kartonów Invercote na rynku azjatyckim. Pomożemy też rozszerzyć obszar działalności zarówno firmie Iggesund, jak i naszym klientom”.

Iggesund nie tworzy jednak w Azji wyłącznie kanału dystrybucyjnego. Firma będzie też utrzymywać odpowiedni zapas tektury Invercote dzięki formowaniu arkuszy w punkcie obsługi na Tajwanie. Pozwoli to zminimalizować czas realizacji zamówień.

„Invercote to produkt niszowy, przeznaczony dla klientów ceniących sobie estetykę i funkcjonalność. Dla tych, którzy pragną, aby efekt końcowy przyciągał uwagę w sklepie i zachęcał do kupienia ich produktu”, komentuje Arvid Sundblad, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu firmy Iggesund Paperboard. „W odróżnieniu od niemal wszystkich rodzajów litej, białej tektury produkowanej w Azji, kartony Invercote mają strukturę wielowarstwową, dzięki czemu nie pękają wzdłuż zagięć. To ogromna zaleta, której towarzyszy oczywiście ponadto pozytywny wpływ tektury Invercote na zrównoważoną gospodarkę i środowisko”.

Rozszerzenie usług Iggesund w Azji stanowi część działań firmy ukierunkowanych na zwiększenie jej globalnego charakteru poprzez wzmocnienie łańcucha dostaw poza Europą. Spółka zatrudnia też nowych pracowników, którzy zasilą szeregi sprzedaży. Uruchomiła ponadto kompleksową ofertę usług, która ma na celu informowanie klientów o wielu udostępnianych im zasobach i możliwościach wsparcia. Usługa „Care by Iggesund” obejmuje szybkie i łatwe zamawianie próbek i inspirujących materiałów, dostarczenie informacji i certyfikatów bezpieczeństwa produktów, a także dostęp do analiz akredytowanego laboratorium analiz chemicznych i sensorycznych Iggesund. Oferta usług obejmuje też wgląd do szczegółowej dokumentacji środowiskowej. Daje to klientom gwarancję, że nie czekają ich przykre niespodzianki związane z pochodzeniem surowców wykorzystywanych do produkcji kupowanych przez nich kartonów.

Oferta firmy Iggesund obejmuje również kompleksową obsługę jej produktów – kartonów Invercote i Incada: od wsparcia technicznego na rynkach lokalnych po fachową wiedzę Iggesund dostępną w formie różnorodnych materiałów referencyjnych.

„Nie chcemy tylko dostarczać klientom tektury. Pragniemy też, aby mogli ją jak najlepiej wykorzystać”, mówi Arvid Sundblad. „Żeby to zapewnić, oferujemy całą naszą dokumentację, a także pomoc zespołu techników pracujących na rynkach lokalnych. Mają oni doświadczenie w realizacji projektów i prac zbliżonych do działań naszych klientów. Niektóre z tych form wsparcia istnieją już od dłuższego czasu, jednak wcześniej klienci nie zawsze wiedzieli, że mogą z nich korzystać”.

Na podstawie informacji firmy Iggesund

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności