Koenig & Bauer partnerem ogólnopolskich konkursów branżowychPoprzedni artykuł 

Od lewej: Marek Lipiński - prezes zarządu Bendictus Memes, Izabela Kwiatkowska - przewodnicząca jury Art of Packaging, Sascha Fischer - szef działu zarządzania produktem KBA Sheetfed Solutions, Michael Seidl - przewodniczący jury Golden Pixel (fot.: European Media Group)
Od lewej: Marek Lipiński - prezes zarządu Bendictus Memes, Izabela Kwiatkowska - przewodnicząca jury Art of Packaging, Sascha Fischer - szef działu zarządzania produktem KBA Sheetfed Solutions, Michael Seidl - przewodniczący jury Golden Pixel (fot.: European Media Group)

KBA CEE od lat aktywnie wspiera inicjatywy i przedsięwzięcia związane z branżami poligraficzną i opakowaniową, skierowane zarówno do działających w nich przedsiębiorców, jak też do osób kształcących się z myślą o pracy w tym segmencie przemysłu. W ostatnim czasie miało miejsce rozstrzygnięcie dwóch konkursów branżowych, których partnerem i sponsorem była firma Koenig & Bauer.

6 marca br. w Poznaniu odbyła się uroczysta gala konkursu Art of Packaging na najlepsze opakowanie roku, zaś nieco ponad tydzień później w Warszawie – finał 1. Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego dla uczniów szkół średnich, w którym nagrodami były indeksy studenta Zakładu Technologii Poligraficznych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.

W roli jednego z dwóch partnerów głównych organizowanego przez European Media Group konkursu Art of Packaging (promującego atrakcyjne wizualnie, funkcjonalne i niestandardowe projekty opakowań), firma KBA – obok Stora Enso – wzięła udział już po raz kolejny. Jak co roku ufundowała też nagrodę „Golden Pixel” dla najlepiej wydrukowanego i uszlachetnionego opakowania, zgłoszonego w ramach edycji „Professional" (uwzględniającej projekty, jakie trafiły do bieżącej produkcji). W tym roku otrzymała ją firma Benedictus Memes za opakowanie na likiery i wódki „Skarby konfederatów”, wykonane przez Bruni Glass i Greg-Studio. W imieniu firmy Koenig & Bauer nagrodę wręczył Sascha Fischer, kierujący działem zarządzania produktem w KBA Sheetfed Solutions.

KBA CEE od lat wspiera też polskie uczelnie kształcące przyszłych poligrafów. W związku z tym objęła sponsoringiem 1. edycję Ogólnopolskiego Konkursu Poligraficznego, skierowanego do uczniów szkół średnich. Jego stawką były dyplomy finalisty, uprawniające do przyjęcia – poza normalną procedurą rekrutacyjną – na studia realizowane na kierunku Papiernictwo i Poligrafia w Zakładzie Technologii Poligraficznych Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej. Rozstrzygnięcie konkursu odbyło się 15 marca br. w Warszawie. W wyniku finałowego testu indeksy studentów 1. roku ZTP IPPW otrzymało 15 osób reprezentujących szkoły średnie o różnych profilach z całej Polski. Dyplomy finalisty, jak też specjalne certyfikaty (te drugie przysługujące wszystkim uczestnikom konkursu, którzy dotarli do Warszawy), wręczył Dawid Myszka – prodziekan Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej.
Wcześniej uczestnicy spotkania zwiedzili pracownie i laboratoria Zakładu Technologii Poligraficznych. Z myślą o uczniach sponsorzy konkursu przygotowali prezentacje na temat swoich firm. Uczniowie m.in. obejrzeli film podsumowujący udział firmy Koenig & Bauer w ubiegłorocznych targach drupa, demonstrujący szerokie i wszechstronne portfolio rozwiązań tego producenta.
Mówi Paweł Krasowski – Marketing & Product Manager w firmie KBA CEE: „Cieszymy się, że w ślad za organizowanymi przez nas wizytami studentów warszawskiej uczelni w zakładach Koenig & Bauer w Radebeul, mogliśmy wesprzeć kolejne przedsięwzięcie, w jakie zaangażowany jest Zakład Technologii Poligraficznych WIP PW. Wszystkim przyszłym studentom serdecznie gratulujemy i mamy nadzieję, że nauka w tej zasłużonej placówce przysporzy im wiele satysfakcji. Dużą przyjemność sprawił nam też udział w charakterze partnera głównego kolejnej edycji konkursu Art of Packaging. Cieszy zwłaszcza rosnący poziom zgłaszanych do niego projektów oraz – tu zauważalne podobieństwo do inicjatywy ZTP – promocja młodych, uzdolnionych osób, które mają szansę w przyszłości związać się z braną poligraficzną bądź opakowaniową”.

Na podstawie informacji PAI PrintinPoland.com

Dodane 30.03.2017 r. przez Maciej Tryburcy, WebFabrika - Wytwórnia Stron Internetowych.
 Produkcja: WebFabrika 1999-2017 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności