recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

Kurs "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć"Poprzedni artykuł 

Zapraszamy na 14 godz. kurs projektowania i przygotowania do druku opakowań "Opakowania – jak zacząć i jak skończyć", który odbędzie się 10 i 11 lutego 2018 r. w "Publishing School" w Krakowie.

Termin: 10 luty (sobota) oraz 11 luty 2018 r. (niedziela) w godz. 9.00-15.00

Dla kogo?

Dla grafików kreatywnych oraz grafików DTP przygotowujących się do pracy w branży opakowań a posługujących się Illustratorem i Photoshopem na poziomie przynajmniej podstawowym

Dla grafików pracujących w obszarze edycji opakowań chcących zdynamizować swoją prace

Program:
1. Zanim weźmiemy się do pracy...
– brief kreatywny a wymagania techniczne
– ograniczenia wynikające z technik drukowania, specyfika drukarń
– przepisy prawne i manuale/specyfikacje klienta
2. Pusta kartka i co dalej?
– kreacja opakowania vs realia DTP
– co DTP dostaje od kreacji, a co się dzieje gdy sami jesteśmy kreacja
3. Siatki i wykrojniki, jak je czytać aby trudne stało się łatwe
– rodzaje siatek, przykłady wykrojników, rodzaje plików dostarczanych przez klienta
– okienka, warstwy w pliku, organizacja pliku, skalowanie i wymiarowanie wykrojnika
– praca z obrysem, kolory spotowe i overprint
4. Co widać na opakowaniu?
– projektowanie frontu, kodowanie kolorystyczne, wizualizacja produktu, praca z bankami zdjęc
– wiele faceʼów opakowania, dodanie tła, linkowanie plików Photoshopa i Illustratora, optymalizacja
5. Elementy obowiązkowe na opakowaniu: teksty, tabelki, logotypy, kody, elementy powtarzające się
6. Przeformatowania: zmiany siatki, wielkości, smaków, dostawców, serie opakowań
7. Szlachectwo zobowiązuje, czyli uszlachetnienia: kolory dodatkowe, lakiery, tłoczenia, farby pachnące i inne
8. “Płyń po morzach i oceanach”, czyli wysyłamy finalne pliki do klienta lub drukarni
9. Generowanie kodów kreskowych: rozmiary i kolory kodów, sprawdzanie poprawności kodów
10. Poszło do druku ale... akceptowanie u klienta, sugestie działu prawnego klienta, praca z poprawkami

Koszt: 450 zł brutto

Promocja: Osoby, które dokonają wpłaty

  • do 10 stycznia (śr.) 2018 r. korzystają z bonifikaty w wysokości 110 zł, czyli płacą 340 zł
  • do 30 stycznia (wt.) 2018 r. korzystają z bonifikaty w wysokości 70 zł, czyli płacą 380 zł


Szczegóły http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=63303

Dodane 04.01.2018 r. przez Krystyna Wawszczak, Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam "PUBLISHING SCHOOL".
 Produkcja: WebFabrika 1999-2018 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności