Nowe funkcje rozwiązania ScanSnap CloudPoprzedni artykuł 

Firma PFU (EMEA) Limited poinformowała o dołączeniu Expensify, Intuit, Concur i Shoeboxed do grona partnerów wspierających usługę ScanSnap Cloud. ScanSnap Cloud to bezpłatne rozwiązanie, które umożliwia użytkownikom skanerów ScanSnap iX100 i iX500 przesyłanie zeskanowanych dokumentów bezpośrednio do aplikacji w chmurze, bez konieczności używania komputera lub urządzenia mobilnego.

Dane są w inteligentny sposób sortowane i kierowane bezpośrednio do wybranych przez użytkownika usług. Dzięki rozszerzeniu listy usług oferowanych w ramach środowiska ScanSnap Cloud użytkownicy skanerów ScanSnap iX100 i iX500 zyskują dostęp do nowych aplikacji w chmurze, realizujących różnorodne funkcje. Ponadto PFU opracowało nowe funkcje rozwiązania ScanSnap Cloud, pozwalające usprawnić proces skanowania.

Nowi partnerzy

Skanowanie, sortowanie i przesyłanie: użytkownicy mogą skanować dokumenty bezpośrednio do rozwiązania ScanSnap Cloud, bez konieczności używania komputera lub urządzenia mobilnego. Zeskanowane informacje są automatycznie klasyfikowane jako dokumenty, rachunki, wizytówki lub zdjęcia, a następnie przesyłane do usługi przetwarzania w chmurze wybranej przez użytkownika. Początkowo na liście dostępnych usług znajdowały się Dropbox, Evernote, Google Drive, Google Photos, OneDrive i Box. Celem wprowadzenia nowych opcji jest poprawa efektywności pracy użytkowników — Expensify umożliwia zarządzanie wydatkami, Concur Expense to rozwiązanie przeznaczone do zarządzania rachunkami i automatyzacji raportów o wydatkach, Shoeboxed pozwala stworzyć zorganizowane archiwum rachunków dostępne online, a QuickBooks Online to oprogramowanie księgowe. W przyszłości należy się spodziewać uwzględnienia usług kolejnych partnerów w poszczególnych krajach i w skali globalnej.

Mobilna księgowość

Właściciele skanerów ScanSnap iX100 lub iX500, którzy mają konto w systemie Concur Expense lub QuickBooks Online, mogą teraz po prostu nacisnąć przycisk skanowania, a ich rachunki zostaną automatycznie przesłane do właściwych serwisów w chmurze. Warto zauważyć, że wysłanie raportu wydatków jeszcze w trakcie podróży pozwala szybciej uzyskać zwrot kosztów.

Nowe funkcje

  • Aplikacja ScanSnap Cloud na urządzenia z systemem iOS i Android pozwala za pomocą urządzeń mobilnych skanować obrazy i umieszczać je w chmurze. Użytkownicy skanerów ScanSnap iX100 i iX500 mogą teraz korzystać z pełnej funkcjonalności rozwiązania ScanSnap Cloud również na smartfonach.

  • Udostępniono opcję konwersji do formatu PDF z możliwością wyszukiwania. Funkcja wyszukiwania pełnotekstowego pozwala uzyskać łatwy dostęp do treści dokumentów.

  • Funkcja Intelligent Name Assist pobiera z dokumentu informacje takie jak data albo nagłówek, a następnie generuje jego automatyczną nazwę. Może to być bardzo przydatne np. do sortowania wizytówek lub rachunków.

„Sprawiliśmy, że dobry produkt stał się jeszcze lepszy” — powiedział Mike Nelson, wiceprezes PFU (EMEA) Limited, spółki zależnej Fujitsu. „Pragniemy oferować klientom systemy skanowania, które ułatwiają cyfryzację procesów biznesowych, a współpraca z kolejnymi dostawcami usług przetwarzania w chmurze pozwala zwiększyć komfort pracy użytkowników rozwiązań ScanSnap”.

Bezpłatną aplikację ScanSnap Cloud można pobrać pod adresem: http://www.fujitsu.com/uk/microsites/scansnapcloud/

Na podstawie informacji firmy PFU

Dodane 01.06.2017 r. przez Maciej Tryburcy, WebFabrika - Wytwórnia Stron Internetowych.
 Produkcja: WebFabrika 1999-2017 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności