Nowe logo chroma.pl przekracza granicePoprzedni artykuł 

Chroma.pl, najszybciej rozwijająca się drukarnia internetowa, zmieniła logo. Projekt powstał na bazie prostokąta, w który wpisywane są kolorowe grafiki. Napis w logotypie celowo wysuwa się poza obszar znaku, by nawiązać do wykraczania poza granice. Całość ma symbolizować innowacyjności i nieograniczone możliwości, jakie daje Chroma.

Nowe logo nawiązuje do słowa „chroma” oznaczającego w języku greckim kolor. W wersji bazowej jest monochromatyczne, jednak doskonale koresponduje z wielobarwnym tłem i sprawdzi się w każdym formacie.

Moim zadaniem było stworzenie systemu identyfikacji wizualnej, który jest nowoczesny i dynamiczny. Logo może przyjąć prawie każdą formę i kolor, żeby jak najlepiej oddać ducha marki i prezentowane przez nią wartości – podkreśla Mariusz Wnęk, autor projektu.

Logo wyróżnia prosty, geometryczny font bezszeryfowy zamknięty w prostokątny obszar, który nawiązuje do metalowych czcionek używanych przez zecerów. Pomysł odnosi się do branży poligraficznej, z której wywodzi się Chroma.

Prezentacja znaku towarzyszy uruchomieniu nowej odsłony sklepu internetowego drukarni Chroma.pl. Zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami serwis działa pod adresem beta.chroma.pl. Przejrzysty i funkcjonalny panel wzbogacono nowoczesną grafiką.

Chroma to jedna z najbardziej innowacyjnych drukarni w Internecie. Nowa identyfikacja wizualna nawiązuje do możliwości, jakie daje swoim klientom. Odświeżony wizerunek podkreśla poziom i jakość oferowanych wydruków.

Na podstawie informacji firmy Chroma.pl

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności