Ricoh na Woodstocku: I tym razem gramy razemPoprzedni artykuł 

W dniach 31 lipca - 2 sierpnia 2014 r., w Kostrzynie nad Odrą, odbędzie się 20., jubileuszowy, Przystanek Woodstock. Ricoh Polska, która wspiera Fundację WOŚP zarówno w codziennej pracy, jak i podczas najważniejszych i największych wydarzeń związanych z jej działalnością, będzie ponownie partnerem tego wydarzenia.

Casting na twarz Woodstock

W tym szczególnym roku, Ricoh organizuje wraz Fundacją WOŚP wspólny projekt pod hasłem „Casting na twarz Woodstock”. Codziennie, od 30 lipca (środa) do 2 sierpnia (sobota), w namiocie Ricoh znajdującym się tuż przy Dużej Scenie, w godzinach 10.00-20.00, będzie można zrobić sobie pamiątkowe woodstockowe zdjęcie w profesjonalnym studiu, które następnie zostanie wydrukowane na urządzeniu Ricoh. Spośród wykonanych zdjęć, codziennie wybierane będzie jedno, które szczególnie spodoba się organizatorom. Zwycięzcy otrzymają wszystkoodporny aparat Ricoh WG-20.

Koszulki dla ekipy

W tym roku Ricoh Polska ufundowała również kilka tysięcy koszulek dla służb porządkowych i informacyjnych (w tym: dla organizatorów, biura festiwalu i biura prasowego oraz pokojowego i medycznego patrolu).

Nadzór nad dokumentami

Ricoh będzie bardzo mocno wspierać WOŚP w organizowaniu tego ogromnego, jedynego w swoim rodzaju przedsięwzięcia. Już standardowo, w ramach współpracy Ricoh przekazało Fundacji WOŚP dodatkowe urządzenia (tablice interaktywne, kolorowe drukarki i urządzenia wielofunkcyjne) dedykowane do obsługi wydarzenia. Urządzenia Ricoh będą obsługiwać również centrum prasowe - będą służyć prawie 300 dziennikarzom, którzy pojawią się na Przystanku. Ze względu na prestiżową rangę umowy urządzenia są objęte specjalną obsługą serwisową. Ricoh Polska dostarcza również materiały eksploatacyjne i papier.

„Przystanek Woodstock to najpiękniejszy festiwal świata. W tym roku, po raz drugi gramy razem. Ze względu na dwudziestolecie imprezy postanowiliśmy rozszerzyć zakres współpracy z Fundacją WOŚP – oprócz urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek, wyposażyliśmy biura imprezy w najnowocześniejsze technologie z naszej oferty – tablice interaktywne i projektory. Będziemy wspierać Fundację WOŚP również na wiele innych sposobów” - powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności