Ricoh na Woodstocku: Zrobiliśmy ponad 1600 pamiątkowych zdjęć!Poprzedni artykuł 

W dniach 31 lipca - 2 sierpnia 2014 r., w Kostrzynie nad Odrą, odbył się 20., jubileuszowy, Przystanek Woodstock. Ricoh Polska, która wspiera Fundację WOŚP zarówno w codziennej pracy, jak i podczas najważniejszych i największych wydarzeń związanych z jej działalnością, była partnerem tego wydarzenia.

W tym roku, specjalnie dla wszystkich Woodstockowiczów, Ricoh przygotował projekt „Casting na twarz Woodstock”, który cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. Codziennie, od 30 lipca (środa) do 2 sierpnia (sobota), w namiocie Ricoh znajdującym się tuż przy Dużej Scenie, w godzinach 10.00-20.00, można było zrobić sobie pamiątkowe, woodstockowe zdjęcie, wykonane przez profesjonalnego fotografa. Zdjęcia, natychmiast po zrobieniu, były drukowane na urządzeniu Ricoh. Spośród wykonanych zdjęć, codziennie wybierane było jedno, które szczególnie spodobało się organizatorom. Wśród wygranych znalazło się również takie, na którym można było zobaczyć prawdziwe oświadczyny! Każdy ze zwycięzców otrzymał wyjątkową nagrodę - wszystkoodporny aparat Ricoh WG-20. Udało nam się zrobić ponad 1600 zdjęć, a namiot Ricoh odwiedziło ponad 3000 osób! Codziennie przed namiotem ustawiały się długie kolejki.

Poza tym wyjątkowym projektem, już standardowo, w ramach współpracy Ricoh przekazało Fundacji WOŚP dodatkowe urządzenia wielofunkcyjne i drukarki do obsługi Festiwalu. W tym roku Ricoh Polska zapewniła profesjonalną obsługę centrum prasowego – urządzenia Ricoh służyły do akredytacji ponad 300 dziennikarzy, którzy pojawili się na Przystanku. Ponadto, Ricoh udostępnił organizatorom jeden ze swoich najnowszych produktów - tablicę interaktywną D5500, która wspomagała komunikację w centrum prasowym.

„Jak wynika z szacunków organizatora, tegoroczny Przystanek Woodstock odwiedziło aż 750 000 osób – to kolejny rekord, z roku na rok fanów festiwalu przybywa. W następnym roku Ricoh na pewno wróci na Woodstock i zaskoczy wszystkich przybyłych nowymi, jeszcze ciekawszymi pomysłami!” - powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

Na podstawie informacji firmy Ricoh Polska Sp. z o.o.

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności