Urządzenia Epson ITS na polskim rynku deklasują konkurencjęPoprzedni artykuł 

Najnowsze podsumowanie sprzedaży drukujących urządzeń atramentowych w Polsce, przeprowadzone przez niezależną agencję badawczą IDC, potwierdza dalsze umacnianie się firmy Epson w tym segmencie rynku. Mimo wprowadzenia przez konkurencję, intensywnie promowanego sprzętu, wzorowanego na wprowadzonym przez Epson systemie stałego zasilania w atrament, firma zachowała w tym obszarze pozycję zdecydowanego lidera. W ujęciu wartościowym w analizowanym okresie, posiadała blisko 63% rynku, jeśli weźmiemy pod uwagę liczbę sprzedanych urządzeń, jej udział w całej sprzedaży wynosił 59,8%.

W połączeniu z wyraźnie rosnącą sprzedażą urządzeń wielofunkcyjnych dla biznesu, pozwoliło to Epsonowi zająć drugą pozycję w rankingu dostawców urządzeń atramentowych ogółem. W pierwszych trzech miesiącach 2017 r. firma dostarczyła do odbiorców 17,5 proc. urządzeń tej klasy, a ich wartość wyniosła blisko 33 proc. rynku ogółem. Oznacza to, że Epson w obu kategoriach jest wiceliderem sprzedaży, a stała tendencja wzrostowa, wynikająca z konsekwentnego rozwoju technologii i wprowadzania kolejnych dedykowanych dla konkretnych grup odbiorców produktów, pozwala sądzić, że tendencja ta będzie wzrostowa.

“W świadomości klientów coraz większą rolę odgrywa całkowity koszt posiadania urządzenia (TCO), wynikający z zastosowania technologii pozwalających nie tylko na osiągnięcie doskonałej jakości, ale również na minimalizowanie kosztów eksploatacyjnych i zwiększenie trwałości urządzeń” - komentuje Krzysztof Modrzewski, National Sales Manager w Epson. “Rozwiązania druku atramentowego Epson doskonale trafiają w te potrzeby, dodatkowo wykorzystując doświadczenie zdobyte w czasie, gdy jako jedyni oferowaliśmy system ITS, możemy skupiać się na oferowaniu zaawansowanych urządzeń tej klasy. Wszystkie te elementy, w połączeniu z zaufaniem odbiorców do firmy i ciężką pracą zespołu, zaowocowały obecną pozycją, z której mamy prawo być dumni”.

Na podstawie informacji firmy Epson

Dodane 24.05.2017 r. przez Maciej Tryburcy, WebFabrika - Wytwórnia Stron Internetowych.
 Produkcja: WebFabrika 1999-2017 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności