recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Dla profesjonalisty

Warsztaty User experience (UX)Poprzedni artykuł 

Zapraszamy na 14-godz. warsztaty User experience (UX), które odbędą się w dniach 19 i 20 maja 2018 r. w Publishing School w Krakowie.

heurystyki – design thinking – persona – architektura informacji – sztuka perswazji

Dla: web designerów, grafików DTP, developerów, kierowników projektów graficznych, projektantów usług

Termin: 19 maja (sobota) oraz 20 maja (niedziela). godz. 9.30 –15.30

Prowadzi: Łukasz Mikulski – projektant UX

Etapy pracy warsztatowej:
1. Etap „Poznaj“ – W grupach zidentyfikujemy wymagania biznesowe, określimy indywidualne potrzeby użytkowników, przećwiczymy metody gromadzenia i porządkowania istotnych informacji, dokonamy opisu wymagań naszych użytkowników, zastosujemy metody łatwe do wdrożenia w każdym projekcie.
2. Etap „Zrozum“ – Pogłębimy wiedzę o naszych użytkownikach poprzez analizę ich zachowań oraz stworzenie modeli mentalnych, odpowiemy na pytanie jaki jest rzeczywisty cel użytkowników, zaproponujemy rozwiązania, które mogą dobrze spełnić oczekiwania użytkowników
3. Etap „Zaprojektuj“ – Zaprojektujemy przykładowy interface i inne zadania, przy pomocy metod błyskawicznego prototypowania utworzymy schematy rozwiązań, przetestujemy metody wspierające kreatywność, zweryfikujemy efekty naszych prac.

Program:
1. Heurystyki i ich praktyczne wykorzystanie w zespole i w cyklu projektowym
2. Proces projektowania zorientowany na użytkownika oraz „Design thinking“
3. Wykreowanie i zastosowanie Persony
4. Wykorzystanie Mapy Empatii jako sposobu opisu potrzeb i kontentu użytkownika
5. Responsive Web Design, czyli jeden interface a wiele urządzeń, zasady, założenia, techniki
6. Architektura informacji: nawigacja, funkcjonalność linków, struktur
7. Kategoryzacja optymalna u odbiorców
8. Sztuka perswazji, czyli jak działa kolor, ilustracja, animacja
9. Jak wykorzystać wiedzę z psychologii percepcji
10. Value Proposition Canvas, czyli jak odpowiednio zaprojektować wartość
11. Jak zaprezentować wartość, aby odbiorca-klient zaakceptował wartość i był skłonny za nią zapłacić

Koszt: 470 zł brutto

Promocja:
Wpłata do 20 kwietnia (pt.) 2018 r. gwarantuje 110 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 360 zł brutto

Wpłata do 8 maja (wt.) 2018 r. gwarantuje 70 zł zniżki, czyli opłata wyniesie 400 zł brutto

Zapisy na http://publishingschool.pl/BookingRetrieve.aspx?ID=67560

Dodane 09.04.2018 r. przez Krystyna Wawszczak, Policealna Szkoła Poligraficzna Multimedialna i Projektowania Reklam "PUBLISHING SCHOOL".
 Produkcja: WebFabrika 1999-2018 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności