Zapakuj.to wprowadza do oferty pudełka produktowePoprzedni artykuł 

Zapakuj.to, internetowa platforma do zamawiania opakowań z nadrukiem, wprowadza do oferty pudełka produktowe, nową kategorię opakowań, stworzoną z myślą o półkach sklepowych i pakowaniu prezentów.

Oferowane przez zapakuj.to pudełka produktowe dostępne są w dwóch wersjach: klasyczne, jednoelementowe oraz z wieczkiem. Trzy standardowe rozmiary klasycznych pudełek stworzono z myślą o pakowaniu kosmetyków i perfum, bielizny i skarpetek oraz t-shirtów. Pudełka z wieczkiem dostępne są w sześciu rozmiarach, przeznaczonych do pakowania biżuterii, akcesoriów takich jak spinki do mankietu czy krawata, krawatów, okularów przeciwsłonecznych, akcesoriów do smartfonów i innych drobnych przedmiotów, które wymagają eleganckiego opakowania.

Pudełka produktowe dołączają do dostępnych w ofercie zapakuj.to opakowań fasonowych oraz klapowych. Niezmienne pozostają zasady ich zamawiania – pudełka można samodzielnie zamówić w internetowym Kreatorze, wszystkie standardowe rozmiary oferowane są w nakładzie od 30 sztuk, a termin realizacji zamówienia to 14 dni oraz czas potrzebny na dostawę.

Nowością, dotychczas niedostępną w ofercie zapakuj.to, jest możliwość druku w środku. Wewnątrz pudełek produktowych możliwy jest nadruk w pełnej przestrzeni kolorów CMYK.

– Pudełka produktowe to kategoria opakowań, która doskonale uzupełnia naszą dotychczasową ofertę, odpowiadając na potrzeby klientów, którzy nie tylko wysyłają swoje produkty, ale także chcą, by ładnie prezentowały się na sklepowych półkach. To także naturalny krok w rozwoju naszej oferty. Chcemy oferować naszym klientom wszystkie rodzaje opakowań, jakich potrzebują. Wkrótce umożliwimy zamawianie także foliopaków, papierowych toreb, a także m.in. taśm do pakowania – mówi Konrad Kwiatkowski, Marketing Manager zapakuj.to.

Zapakuj.to jest internetową platformą do projektowania i zamawiania opakowań z nadrukiem. Minimalne zamówienie to 30 sztuk, a czas produkcji wynosi 14 dni. Od marca 2017 oferta firmy dostępna jest w całej Unii Europejskiej pod marką Packhelp. Dotychczas skorzystało z niej 1200 klientów – wśród nich marki takie jak cdp.pl, EA Games, Ubisoft, Prosto, Wrangler i Joy. Pełna oferta firmy dostępna jest na stronie https://zapakuj.to/

Na podstawie informacji firmy zapakuj.to.

Dodane 24.08.2017 r. przez Maciej Tryburcy, WebFabrika - Wytwórnia Stron Internetowych.
 Produkcja: WebFabrika 1999-2017 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności