polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
katalog firm |2622
ostatnio dodane:
Petit Skład-Druk-Oprawa Lublin
Druk offsetowy
Fleksoprint Roman Prządak
Maszyny do fleksodruku
AAA-Print Sp.z o.o.
Maszyny do druku offsetowego
Zespół Szkół nr 1 im. Mieszka I w Stargardzie
Sprzedaż maszyn i urządzeń
ArtHaft - sklep z wysokojakościową odzieżą ochronną
Sprzedaż maszyn i urządzeń

recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

apla romek i dominant
2010-04-29 17:44:58 | IP: 213.17.156.174 | PRZECZYTANO 2258 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

bleckart
e-mail:
tel. [nie podano]
 
czy idzie wydrukować aple na romku bez paskowania i czy na dominancie tez wystepuje ten sam efekt paskowania ?
proszę o pomoc !

Odpowiedzi | Dodaj odpowiedź
 

Oczywiście ,że się da.
Paskowanie powstaje na wskutek niezgodności obwodów cylindrów (guma płyta )główna przyczyna.
Cylindry są połączone kołami zębatymi co powoduje ,ze mimo różnych obwodów muszą wykonywac tyle samo obrotów co z kolei powoduje ze ten o większym obwodzie musi sie minimalnie szybciej obracać co widac na wydruku w postaci paskowani
Aby zniwelowować ta dolegliwosć użyj papieru o odpowiedniej kalibracji podkładając go pod gume rzadziej pod płytę
Podobnie ma sie sprawa z wałkami
wałki mają tendencje do puchnięcie na końcówkach co powoduje ,że nie obracają się płynnie względem sąsiednich wałków (bądz są za mocno lub za słabo spasowane) efektem jest paskowanie
W skrajnych wypadkach może być zbyt (gęsta-sztywna ) farba - zbyt niska temperatura na sali lub zużyta okładzina sprzęgła ,zacieranie sie łożyska na którymś z wałku
To tyle na początek życzę miłego eksperymentowania
A i jeszcze jedno zacznij z suchej płyty gdy uznasz .że jest poprawa zrób płytę z 60 procentową siatką i daj magente ale już normalnie z buforem .
Mam nadzieje ,ze guma na cylindrze nie jest wiekowa.
To tyle na początek
2010-05-01 22:20 | IP: 83.26.114.89
Oczywiście ,że się da.
Paskowanie powstaje na wskutek niezgodności obwodów cylindrów (guma płyta )główna przyczyna.
Cylindry są połączone kołami zębatymi co powoduje ,ze mimo różnych obwodów muszą wykonywac tyle samo obrotów co z kolei powoduje ze ten o większym obwodzie musi sie minimalnie szybciej obracać co widac na wydruku w postaci paskowani
Aby zniwelowować ta dolegliwosć użyj papieru o odpowiedniej kalibracji podkładając go pod gume rzadziej pod płytę
Podobnie ma sie sprawa z wałkami
wałki mają tendencje do puchnięcie na końcówkach co powoduje ,że nie obracają się płynnie względem sąsiednich wałków (bądz są za mocno lub za słabo spasowane) efektem jest paskowanie
W skrajnych wypadkach może być zbyt (gęsta-sztywna ) farba - zbyt niska temperatura na sali lub zużyta okładzina sprzęgła ,zacieranie sie łożyska na którymś z wałku
To tyle na początek życzę miłego eksperymentowania
A i jeszcze jedno zacznij z suchej płyty gdy uznasz .że jest poprawa zrób płytę z 60 procentową siatką i daj magente ale już normalnie z buforem .
Mam nadzieje ,ze guma na cylindrze nie jest wiekowa.
To tyle na początek
2010-05-01 22:26 | IP: 83.26.114.89
Na tak prawda, tylko trzeba jeszcze mieć czyste bandy i gwarancje od producenta że obwód bandy jest okręgiem a nie elipsą bądż kołem "kształtowym"
2011-01-05 19:49 | IP: 77.45.28.96

 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności