polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
wiadomości
najnowsze wiadomości:
Karolina Klekner z Zespołu Szkół Poligraficznych przedstawia swoje fotografie
Nowość w ofercie API.PL: materiały sztywne do druku UV
Nowe inwestycje Centrum Poligrafii Sp. z o.o.
Wdrożenie bezprocesowych płyt Agfa Eclipse w drukarni Kandrup: redukcja czasu narządzania o 40%, makulatury rozruchowej o 15%, kosztów czyszczenia maszyny o 25%
API Folie Polska podsumowuje udany dla firmy rok 2020: nowy właściciel, nowe kompetencje, zwiększona sprzedaż i kolejne inwestycje
Reguła 3-2-1: uchroń firmę przed atakami ransomware
Ploter tnąco-bigujący w ZTP dzięki firmie Mondi Simet
Konkurs na projekt plakatu „Pandemia? Kryzys!”
W czasie świąt wydaliśmy 1,1 miliarda USD. Niestety, klienci zwrócą aż 30% zakupionych towarów
Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub

recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Wykładnię arkuszy KBA Performa 74
2019-11-27 10:37:36 | IP: 91.237.85.174 | PRZECZYTANO 557 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

Grzegorz
e-mail:
tel. [nie podano]
 
Witam wszystkich.

Pracuje na KBA Performa 74 piecio kolorowej. Do tej pory drukowalem na kredzie z włóknem po krótkim boku i z wykladaniem i stosowaniem arkuszy nie ma problemu. Na niektóre prace które później będą kaszerowane muszę przejść na papier z włóknem po długim boku i tu zaczyna się problem na wykładziny. Arkusze wychodzą bardzo zrolowane, dodam tylko że listwa prostujaca działa prawidłowo, woda jest ok A podglądanie klinow nie pomaga. Co może być przyczyną? Specyfika maszyny?

Odpowiedzi | Dodaj odpowiedź
 

Popróbuj innych farb, ewentualnie pokombinuj z pastami zmniejszającymi tack farby, minimalne możliwe tłoczenie też może pomóc.
Z moich obserwacji wynika, że im większa siła jest wymagana do oderwania papieru od gumy tym mniej będzie się papier wywijał na wykładaniu. Dobrze jest też mocno nafarbione obszary obrazu dać przy łapkach a nie na końcu.
Generalnie tak czy srak będą problemy. Przynajmniej ja zawsze miałem z kredami gdy włókno było równoległe do osi cylindra. Więc unikam takiej kombinacji jak ognia. A idealnym rozwiązaniem byłby pewnie druk po krótkim boku na maszynie B1:)
2019-11-27 18:24 | IP: 188.147.157.163

 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2021 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności