polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
wiadomości
najpopularniejsze wiadomości:
KDV Label rozszerza możliwości cyfrowe dzięki Durst
Pokazy maszyny Schmedt PräziEdge w Avargraf
Zielona rewolucja w e-commerce dzięki innowacyjnym produktom RAJA
Proekologiczne opakowania na bazie pianki Stora Enso Papira chronią dzieła sztuki
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Canon liderem w rankingu Worldwide Sustainability Programmes and Services Hardcopy 2023 Vendor Assessment
Kornit Digital odkrywa nowe możliwości na targach druku cyfrowego FESPA 2024
No­wa wer­sja pdfto­ol­box 15
Prezentacje frontline.io - najnowocześniejszej platformy SaaS - na targach drupa 2024
Sprzedano już ponad 2300 urządzeń serii Canon imagePRESS V w regionie EMEA

recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Warsztaty marketingu w "Publishing School"
2015-08-07 15:38:39 | IP: 195.150.82.92 | PRZECZYTANO 596 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

"Publishing School" Placówka Kształcenia Ustawicznego
ul. Kosynierów 15B
31-572 Kraków
województwo małopolskie
tel. (12) 411-65-66

więcej danych »

Zapraszamy na 6-godzinne warsztaty marketingu, które odbędą się 5 września 2015 r. (sobota) w godz. 9.30-14.40 w "Publishing School" w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79.

Dla kogo kurs?

dla właścicieli małych firm DTP, wydawniczych, poligraficznych i reklamowych startujących lub istniejących, ale notujących spadek sprzedaży, dla freelancerów poszukujących klientów, dla osób zmieniających pracę lub aplikujących pierwszy raz

Prowadzący: mgr Krystyna Nowak-Wawszczak

Program ćwiczeń:
1. Marketing w poligrafii, grafice i reklamie – podstawowa wiedza wykształconego człowieka
2. Sprzeczne cele sprzedającego i kupującego, czyli jak mnie dosięga niewidzialna ręka rynku
3. Strategia marketingowa firmy i osoby. Co mam robić i w jakiej kolejności
4. Jak mogę osiągnąć zysk? – wybieram koncepcję marketingową
5. Towar czy usługa. Zaczarowane słowo produkt. Czy moja praca jest towarem?
6. Jak dobrze sprzedać mój produkt (pracę)?
7. Kto kupi? – czyli budowa i charakterystyka opłacalnych dla mnie grup docelowych
8. Moje szanse na rynku – analiza 4 x P dla produktów i pracy


Zgłoszenia: do 24 sierpnia 2015 r. (poniedziałek)

Koszt promocyjny: 70 zł brutto

Odwiedź nasze strony www

Dodaj odpowiedź
 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności