polecamy
firmy przedstawiające pełną ofertę w naszym portalu
Kliknij, aby dowiedzieć się więcej...
wiadomości
najpopularniejsze wiadomości:
HENKAKUVERSE motywem przewodnim stoiska Ricoh na targach drupa 2024
Michelman zaprezentuje podkłady do druku cyfrowego nowej generacji na targach Dscoop Edge Indy
Clariant zaprezentuje swoje produkty na targach American Coatings Show 2024
Bryan Boatnera z firmy Ranpak laureatem nagrody Pros to Know Award 2024
JohnsByrne zwiększa produktywność i zrównoważony rozwój dzięki zakupowi Scodix Ultra 6000
Instalacja maszyny Schmedt PräziEdge w jednej z największych drukarń w Polsce
Niezwykle konkurencyjne maszyny fleksograficzne z Indii, oferowane przez DLM z Gdyni
Pomimo wojny i inflacji zmiany klimatyczne pozostają największym problemem konsumentów
Sun Chemical o zrównoważonym rozwoju podczas konferencji Polskiej Izby Fleksografów
Realizacja pudełek kartonowych na kawę

recepcja
Zaloguj się
e-mail  
hasło  
  (przypomnij hasło)
Zarejestruj się za darmo

Kurs "Copywriting czyli jak się reklamować przy pomocy słowa"
2015-08-07 15:40:28 | IP: 195.150.82.92 | PRZECZYTANO 810 RAZY

Skontaktuj się z ogłoszeniodawcą:

"Publishing School" Placówka Kształcenia Ustawicznego
ul. Kosynierów 15B
31-572 Kraków
województwo małopolskie
tel. (12) 411-65-66

więcej danych »

Zapraszamy na 6-godzinne intensywne warsztaty copywritingu, które odbędą się 19 września 2015 r. (sobota) w godz. 9.30-14.40 w "Publishing School" w Krakowie, ul. Grzegórzecka 79.

Dla kogo?
graficy poszukujący pracy lub klientów, właściciele małych, zwłaszcza jednoosobowych firm, freelancerzy DTP, web designingu i grafiki 3D, wydawcy, pracownicy działów promocji

Prowadzący: mgr Krystyna Nowak-Wawszczak

Program:
1. Skąd się to wzięło? Copywriting jako informacja, kreacja słowna i perswazja. Magia słowa żywego i pisanego
2. Tekst i jego elementy – ćw. krótki komunikat "O mnie" do umieszczenia: w CV, na www i wizytówce firmowej, analiza CV z punktu widzenia pracodawcy
3. Zasady tworzenia haseł reklamowych, moje hasło — ćw. metodą burzy mózgów
4. Czy warto pisać blog firmowy? – ćw. styl komunikatu na blogu, długość tekstu, ilustrowanie tekstu, częstotliwość wpisów
5. Jak pisać skuteczne maile? Jak odpowiadać na maile zawierające krytykę lub reklamację? – ćw. styl oraz taktyka komunikatu
6. Treść ulotki reklamowej adekwatna do wizualizacji – ćw. tekst i jego korekta przy pomocy znaków korektorskich
7. Komponowanie oferty firmowej dla małej firmy lub freelancera. Struktura pakietu ofertowego, formułowanie treści, informacje w tabelach – ćw. budowanie własnej oferty

Zgłoszenia: do 11 września 2015 r. (piątek)

Koszt promocyjny: 70 zł brutto

Odwiedź nasze strony www

Dodaj odpowiedź
 

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności